رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: امروز تمام آزادگان دنیا امام خمینی(ره) را تحسین می کنند

ورامین (پانا) -مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی شرق استان تهران با حضور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ،مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد ،

کد مطلب: ۱۰۲۰۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:  امروز تمام آزادگان دنیا امام خمینی(ره) را تحسین می کنند

در این مراسم حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران طی سخنانی بیان کرد: چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی گرامی می‌داریم که رخدادهای داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر نمایان می‌شود.

او در ادامه گفت: اگر تا دیروز حرف ، کلام و منطق امام در ایران شنیده می‌شد اما امروز تمام آزادگان دنیا امام خمینی(ره) را تحسین می کنند ، پرچم انقلاب اسلامی و این راه نورانی امروز به دست مقام معظم رهبری همچنان با شکوه برافراشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که دست آمریکا از کشورهای منطقه قطع شده است ، هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد و تشییع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت از طرف مقام معظم رهبری ایام الله شناخته شد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: ۱۷ هزار شهید ترور ، تهدیدها ، نفوذی‌ها و.... نتوانستند جمهوری اسلامی ایران را از پای در بیاورند ، همه نیروهای نظامی ما اعم از ناجا ، ارتش ، بسیج ، سپاه در کنار هم از این انقلاب دفاع کرده و خواهند کرد.

رییس ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند حرکت ملت ایران را شکست بدهند اما با فروپاشی و افول مواجه شدند ؛ امروز تمام ملت ایران رسالت سنگینی را بر عهده دارند ، در ماه های اخیر دشمنان برای ملت ایران فتنه های فراوانی طراحی کرده بودند ، ۱۵۰ شهر در فتنه آبان ماه سال اخیر درگیر فتنه و آشوب شده بودند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: نیروهای مسلح الخصوص نیروی انتظامی در فتنه اخیر سینه خود را در برابر فتنه‌گران سپر کردند و تا زمانی که انقلاب پابرجاست و مردم از ولایت پیروی می‌کنند این نظام دشمن دارد و روز به روز بر دشمن های آن اضافه می شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین افزود: در اقتصاد دچار مشکل هستیم ، بخشی از مشکلات اقتصادی مربوط به ناکارآمدی برخی مسئولین ما می باشد ، مسئولین ما به رهنمودهای رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی توجه نکردند.

او در ادامه اظهار کرد: ملت بیدار و انقلابی ایران در این ۴۱ سال نشان دادند که هیچ وقت به تبلیغات دشمنان توجه نکرده اند ، پای آرمان‌های امام و شهدا ایستادند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: من با جرات عرض می کنم ۲۲ بهمن سال ۹۸ به برکت شهید سلیمانی ، ابومهدی المهندس و شهدای مقامت بهترین حضور مردم در ۲۲ بهمن های سال گذشته انقلاب محسوب می‌شود.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار