رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: برگزاری دعای توسل در تمامی خانه ها و اماکن مقدس

تهران(پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم عزیز ما در ابتدای سال جدید با هدایای نقدی خود به کمک بیماران کرونایی خواهند شتافت و از آلام و رنج های این عزیزان و خانواده هایشان خواهند کاست.

کد مطلب: ۱۰۳۱۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: برگزاری دعای توسل در تمامی خانه ها و اماکن مقدس

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: از آنجایی که در آستانه سال جدید قرار گرفته ایم و روز اول سال مقارن با سالروز شهادت باب الحواج موسی ابن جعفر(ع) می باشد ، ملت ایران در یک امتحان بزرگ الهی واقع شده و ویروس کرونا مشکلاتی را برای سلامتی برخی از هموطنان عزیزمان ایجاد نموده و نگرانی هایی را پدید آورده است.

او ادامه داد: اگر چه ما بر رعایت و اصول بهداشتی و همکاری با مسئولان امر تاکید داریم ولی توسل و توجه به خدا ، دعا و استمداد از اهل بیت(ع) به عنوان واسطه های فیض مسئله ای است که ما را از این بحران بیرون خواهند بُرد و ان شاالله از این امتحان سرافرازانه خارج خواهیم شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: لذا به همین منظور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هماهنگی تولیت های بقائع متبرکه ، صداو سیما ، مرکز رسیدگی امور به مساجد ، نهادی تبلیغی و تشکل های دینی و مذهبی تصمیم دارد در شامگاه پنجشنبه بیست و نهم اسفند98 مصادف با شب جمعه و شب شهادت امام کاظم(ع) و همزمان و همراه با پخش دعای توسل از جوار بارگاه نورانی امام رضا(ع) توسط مداح اهل بیت(ع) میثم مطیعی برنامه دعای توسل در کلیه منازل و اماکن مقدس برگزار خواهدشد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: از کلیه مساجد درخواست می شود که دعای توسل از بلندگو های مساجد پخش شود و تمامی امامزاده ها و اماکن متبرکه نیز پخش دعای توسل از بلندگو ها و فضای مجازی را داشته باشند.

او بیان کرد: ضمنا مردم عزیز ما در ابتدای سال جدید با هدایای نقدی خود به کمک بیماران کرونایی خواهند شتافت و از آلام و رنج های این عزیزان و خانواده هایشان خواهند کاست.

خبرنگار:محمدرضااردستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار