پیام تبریک زهرا مظفر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

تهران (پانا) - مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت به مناسبت ایام‌الله دهه فجر پیام تبریکی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک زهرا مظفر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

متن پیام تبریک زهرا مظفر مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

والفجر و لیال عشر ... دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومندتر می‌شود، تثبیت کنند.

انقلاب اسلامی صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‌انداز کرد. خدای تعالی را سپاس که به برکت نفس قدسی حضرت روح‌الله و ایثار و فداکاری شهیدان والا مقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهداء چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر عالیقدر و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و ملت حماسه‌آفرین، انقلاب و ولایت‌مدار همیشه در صحنه بویژه سنگرداران جامعه تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خدای سبحان توفیق احیا همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار