برگزاری صبحگاه مشترک با حضور ۳۵۰۰ دانش آموز در دانشگاه افسری امام علی(ع)

تهران (پانا) - برنامه صبحگاه مشترک دانش آموزی با یاد سردار سلیمانی با حضور سرتیپ دوم پاسدار سیروس صابری، جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ و عبدالرسول کریمی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران و حضور تعدادی از مدیران آموزش و پرورش مناطق و همراهی۳۵۰۰ دانش آموز در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری صبحگاه مشترک با حضور ۳۵۰۰ دانش آموز در دانشگاه افسری امام علی(ع)

سردار صابری، جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر گفت: دشمنان از همان اول برای این انقلاب ما زمان تعیین می کردندتا زودتر تمام شود. دشمنی های شان را به شکل های مختلف نشان دادند و مسایل امنیتی که بعد از انقلاب داشتیم و در همان دوران نهال بودن انقلاب ما لگدها زدند و موفق نشدند.
وی افزود: چه خون هایی پای این درخت تناور ریخته شده تا این شده است. جنگ هشت سال علیه ما بود و در آن جنگ دنیا علیه ما بود. همه دنیا سرباز و تکنولوژی شان را در اختیار صدام گذاشتند تا با ما بجنگد. آن هم کشوری که تازه انقلاب کرده بود و اما سربازان ما دشمن را به عقب راندند و کار را بجایی رساندند که از همان سال 65 دشمن تقاضای اتمام جنگ داشت.

سرتیپ دوم صابری افزود: ما در این جنگ پیروز شدیم چون دشمن به مقاصد خود نرسید. بعد از جنگ گفتند جوان های شان جنگیدند و ما این ها را فاسد می کنیم و شبیخون فرهنگی داشتند اما ما امثال شهید حججی ها را دادیم و شبیخون فرهنگی شان نتیجه نداد.
وی گفت: در هر عرصه ای که نیاز باشد جوان های ما پای انقلاب هستند. خون ها پای این انقلاب ریخته شده است.
وی گفت: در آینده از شما بخوبی یاد می شود که انقلاب تان را حفظ کردید.

در انتهای مراسم در انتهای مراسم تعدادی از خانواده شهدای منطقه11 مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین در این مراسم دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) به اجرای نمایش و رژه برای دانش آموزان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار