نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: بیداری جهان اسلام به برکت روشنگری امام راحل است

تبریز(پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، بیداری جهان اسلام را به برکت روشنگری امام خمینی(ره) عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: بیداری جهان اسلام به برکت روشنگری امام راحل است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم گرامی داشت 12 بهمن ماه در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز با بیان این که امروز ،روز امام خمینی (ره) است و روزی است که امام راحل به میهن اسلامی بازگشتند، گفت: باید از خود سوال کنیم که چرا امام (ره) این انقلاب را آغاز کردند؟معمار کبیر انقلاب در بیانات خود فرموده اند که من آمده ام تا به ملت خدمت کنم و در این قیام رضای خدا را می خواهم، ما از ظلم بیزاریم و برای اجرای عدالت قیام کردیم و همین دیدگاه ها سبب شد که امام راحل شخصیتی شناخته شده شود و جمعیت میلیونی برای استقبال ایشان روز 12 بهمن ماه 57 به تهران آمد و چند برابر بیشتر برای تشییع پیکر مطهر ایشان آمدند.

وی ادامه داد : امام نه تنها در داخل کشور شناخته شده بود بلکه این همه بیداری جهان اسلام در دینا به برکت روشنگری امام (ره) است.

امام جمعه تبریز افزود: امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب فرمودند که انقلاب اسلامی ایران باید صادر شود والبته این انقلاب صادر کردنی نیست بلکه صادر شدنی است و راه خود را پیدا کرده است و این همه بیداری در جهان اسلام به برکت آگاه سازی و روشنگری امام راحل و به برکت جانشین صالح ایشان امرروز هدایت و رهبری رمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار