پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، متن پیام محمد پورداود به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقًا

سالگشت فجر صادق انقلاب اسلامی در راه است و این مهم ما را به سوی تاریخ پرفراز و نشیب یکی از بزرگترین انقلاب های جهان رهنمون شده است.

انقلابی که معمار کبیر آن با تکیه بر عنصر ایمان و اراده ی مردمی بساط استبداد و استعمار را که قرین با جهل ستمشاهی بود، بنیان کن برای همیشه به تاریخ سپرد.

کشور ایمان، ایران اسلامی پس از این واقعه سترگ دستخوش توطئه ها و دشمنی ها از طرف کسانی شد که منافع خود را در خطر دیده بودند و برای جلوگیری از نشر اسلام ناب محمدی (ص) جنگ هشت ساله را علیه مردم رقم زدند و در برهه های مختلف تحریم اقتصادی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در دستور کار خویش قرار دادند.

اما مردم غیور با استعانت از نصرت الهی و رهبری، چه در زمان حیات پربرکت حضرت امام خمینی (ره) و چه اکنون که سکان دار کشتی بزرگ انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) است، در تمامی صحنه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر گریوه های مهلکی که دشمن تدارک دیده بود، با سربلندی هرچه تمام فائق آمده اند.

امسال در شرایطی به استقبال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رویم که سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میان ما نیست؛ هرچند عطر شهادت این بزرگ مرد در هر کوی و برزنی پیچیده و به برکت خون پاک این شهید والامقام وحدت و انسجام ملی و اقتدار نظام اسلامی بیش از پیش نمایان است و دشمنان ما زبون تر و ذلیل تر از هر زمان دیگری هستند.

اینک در طلیعه طلوع طلعت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن بیعت مجدد با آرمان های حضرت امام (ره) و شهدای والامقام و تأسی از فرامین چشمه سار زلال ولایت، همگام با دولت تدبیر و امید، همه فرهنگیان و دانش آموزان استان همدان متحد و منسجم همراه با دریای خروشان ملت دهه فجر را گرامی داشته و نمایش اقتدار سیاسی خویش را در روز 22 بهمن به منصه ظهور و در مرئی و منظر خواهیم گذاشت.

محمد پورداود

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار