پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

بجنورد (پانا) - مهدی مودی مدیر کل  آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن چهل و  دومین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

باسمه تعالی

دهه فجر انقلاب اسلامی ، موسم تجدید میثاق ملت ایران با امامین انقلاب و آرمان‌های بلند شهیدان و نمایش عزم و اراده برای تداوم انقلاب اسلامی و ناکام گذاردن جبهه دشمنان در عرصه جنگ نرم است .

لذا امیدوار به آینده و تاکید بر ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و وصایای امام عظیم الشان تمامی تلاش خود را در جهت اعتلای ایران عزیز به کار خواهیم گرفت.

نسل نوجوان و جوان ما باید بداند که کشور در قبل از انقلاب چه وضعیتی داشته و عزتمندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آنها باید تحلیل و تبیین شود.

تبعیت از امامین انقلاب اسلامی و وحدت و یکپارچگی ملی، توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی ، پاسداشت یاد و مقام شهدا و زنده نگهداشتن طریق و مسیر رشادت سرداران بزرگ انقلاب بویژه سردار حاج قاسم سلیمانی ، رمز پیروزی و نقشه‌راه آحاد ایرانیان عزیز است و به فضل الهی هیچ رخداد و حادثه ای به مانند چهار دهه گذشته نخواهد توانست موجب انشقاق ،شکاف و تضعیف اراده و ثبات قدم خانواده عظیم انقلاب اسلامی در این مسیر شود.

سرمایه اصلی انقلاب و نظام، نعمت رهبری و مردم سالاری دینی است که بی‌تردید در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی امسال بار دیگر تبلور خواهد یافت و ریشه های این انقلاب و نظام را قرص‌تر و مستحکم تر خواهد کرد.

اینجانب ضمن تبریک پیشاپیش زادروز تولد حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن و مادر فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی اسلامی ایران به مردم غیور به‌ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان محترم؛ اولیای گرامی و دانش آموزان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم

مهدی مودی

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار