باحضور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و مسئولین استانی؛

زنگ گلبانگ انقلاب در زاهدان نواخته شد

رخشانی: لزوم ایجادبستر مناسب برای نهادینه کردن اهداف عظیم انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان استان

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: 12 بهمن روز تاریخی و سرنوشت ساز جمهوری اسلامی ایران برای مردم عزیز میهن اسلامی مان بود. بدین سبب است که همه ساله به یاد و خاطره ایثار و گذشت های صورت گرفته برای به ثمررسیدن این انقلاب و پیروزی عظیم آن زنگ گلبانگ انقلاب در تمامی مدارس کشور نواخته می شود.

کد مطلب: ۱۰۱۹۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ گلبانگ انقلاب در زاهدان نواخته شد

حمیدرضا رخشانی صبح امروز در مراسم محوری گلبانگ انقلاب که در آموزشگاه 22 بهمن ناحیه یک زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: 12 بهمن ماه سالروز جانفشانی ها و از خود گذشتگی های مردم عزیز ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران بود از این روی همه ساله برای آنکه دانش‌آموزان بدانند برای این انقلاب چه زحماتی کشیده شده است زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس کشور و خصوصا سیستان و بلوچستان نواخته می شود.

او ادامه داد: ما باید بتوانیم فرهنگ انقلاب اسلامی را که همان فرهنگی ایثار و از خود گذشتگی است را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ابراز داشت: در نظر داریم با توجه به بیانیه مهم رهبر معظم انقلاب(گام دوم انقلاب) که در سال گذشته خطاب به جوانان و نوجوانان فرمودند، تمام برنامه هایی که در آینده و در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان در مدارس اجرایی می شود را هماهنگ با گام دوم انقلاب کنیم.

او افزود: باید بستر مناسب برای نهادینه کردن اهداف عظیم انقلاب اسلامی در بین دانش آموزان استان را در مدارس ایجاد کنیم تا آنها با فرهنگ مقاومت و گذشت برای به دست گرفت آینده جامعه خودشان آماده شوند.

رخشانی در پایان تاکید کرد: ما به دنبال آنیم که مهارتهای علمی، اجتماعی، زندگی و حرفه‌ای را با بیانیه گام دوم انقلاب همسان سازی کنیم تا تفکر انقلابی سال 57 در وجود دانش آموزان همچنان پویا بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار