معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم :

نظارت بر عملکرد دبیران در تدریس و ارزشیابی از جمله وظایف سرگروه های آموزشی است

دیلم(پانا)- خلیلی معاون آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دیلم در بازدید سرگروههای آموزشی از مدارس گفت: نظارت بر عملکرد دبیران در تدریس و ارزشیابی را از جمله وظایف سرگروه های آموزشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر عملکرد دبیران در تدریس و ارزشیابی از جمله وظایف سرگروه های آموزشی است

سرگروه های آموزشی مقطع متوسطه دوره اول به‌همراه معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم ، ضمن تبیین اهداف و تعیین شاخصه های آموزشی با هدف بازدید از کلاس های درس و سنجش میزان پیشرفت تحصیلی و ارائه راهکار و بازخورد های لازم و ضروری، از مدارس شهید فهمیده حصار ، شهید حسینی و شهید امام حسنی شهر امام حسن در مقطع متوسطه اول بازدید کردند.

جواد خلیلی معاون آموزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دیلم در این بازدید گفت: نظارت بر عملکرد دبیران در تدریس و ارزشیابی را از جمله وظایف سرگروه های آموزشی عنوان کرد .

خلیلی، بازدید سرگروه های آموزشی شهرستان از مدارس را موجب پیشرفت و تعالی دانش آموزان از بعد آموزشی و تربیتی دانست و عنوان کرد: امیدوارم این بازدید بتواند در رفع نواقص و مشکلات آموزشی و همچنین در تقویت نقاط قوت، کمک موثری در راه تعلیم و تربیت دانش آموزان و راهگشای مناسبی برای تقویت انگیزه معلمان جوان و فعال منطقه ما باشد.

خلیلی در ادامه ایجاد زمینه اندیشیدن، فرصت هم اندیشی و تعامل و نیز دست ورزی دانش آموزان را از جمله عوامل مهم در ایجاد یک یادگیری فعال عنوان کردند.

وی افزود: کیفیت مدرسه صرفا نتایج نمرات درسی دانش آموزان نیست و مولفه های دیگری نظیر رضایت دانش آموزان ، کارکنان و اولیا را نیز شامل می شود.

در این بازدید مواردی همچون نظارت بالینی از کلاس ها، بازدید از فعالیت های آموزشی و پرورشی و نشست هم اندیشی با شورای دانش آموزی توسط سرگروههای آموزشی صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار