در ادامه روند حضور و بازدید از مدارس سطح شهرستان؛

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیلم از مدارس روستایی و چند پایه بازدید کرد

دیلم،بوشهر(پانا)_ در ادامه روند حضور و بازدید از مدارس سطح شهرستان، محمد مهدی محسنی به اتفاق تعدادی از همکاران اداری، با حضور در روستاهای والفجر، بوالفتح، گاوزرد و مظفری شمالی از مدارس این روستاها بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۵۷۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دیلم از مدارس روستایی و چند پایه بازدید کرد

در ادامه روند بازدید سرپرست و کارشناس ارزیابی عملکرد آموزش وپرورش شهرستان دیلم ، با حضور در مدارس چندپایه بخش امام حسن از نزدیک روند فعالیت‌های آموزشی و پرورشی این مدارس را مشاهده و بررسی کرد.

محمد مهدی محسنی در این بازدید در جمع معلم و دانش آموزان قرار گرفت و با شنیدن صحبت‌های آنان، از مشکلات و مسائل موجود در این مدارس مطلع شد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر تاثیر علم و دانش بر ذهن انسان، افزود: شما دانش آموزان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی باید در زمینه های مختلف بخصوص در مسائل آموزشی و تربیتی سرآمد و شاخص باشید.

سرپرست آموزش و پرورش دیلم در پایان از تلاش‌های خالصانه معلمان زحمتکش این مدارس تقدیر کرد و بر ارتقاء و پیشرفت دانش آموزان متناسب با سیر تحولی آموزش و پرورش تاکید کرد.

در این بازدید از مدارس چند پایه میثم تمار بوالفتح ،الزهراء والفجر،شهیدباهنر گاوزرد و سلمان فارسی مظفری بازدید به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار