همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)

تجمع فاطمیون بهاباد با حضور هیات‌های مذهبی برگزار شد

بهاباد (پانا ) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) آیین های مختلف عزاداری و تجمع بزرگ فاطمیون روز چهارشنبه در حسینیه اعظم فاطمیه شهر بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۹۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تجمع فاطمیون بهاباد با حضور هیات‌های مذهبی برگزار شد

به همین مناسبت دسته های عزاداران حسینی از مقابل مساجد این شهر حرکت و پس از عزاداری در مسیرهای منتهی به حسینیه یادشده در این محل تجمع و آیین ویژه عزاداری سالروز شهادت آن حضرت را برگزار کردند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بهاباد با تسلیت سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت یاد و خاطره سردار دل ها سپهبد شهید قاسم سلیمانی به بیان فرازهایی از سیره حضرت زهرا پرداخت .

حجت الاسلام حسین حاتمی گفت: پیامبر فرمودند، محبت زهرا در زندگی، در غم و اندوه و در دنیا و آخرت به درد شما می خورد و این قدم هایی که امروز شما برداشته اید، بی اجر و ثواب نخواهد ماند.

وی با اشاره به جایگاه والای زهرای مرضیه اظهار داشت: جدا از همه کارهایی که تا این ساعت انجام داده اید اگر با تمام ناامیدی آمده اید در خانه حضرت زهرا ، همه آنها را فراموش کنید؛ چون آن حضرت شما را به این مراسم معنوی دعوت کردند.

وی گفت: حضرت زهرا برترین الگوی اخلاقی و رفتاری برای بانوان و دختران ایران اسلامی هستند و کودکانی که از نخستین روزهای حیات خویش، با ایمان به خدا تربیت می‌شوند، اراده‌ای قوی و روانی نیرومند دارند.

در این مراسم پس از مداحی ،آیین عزاداری به صورت جمعی با حضور عزاداران مساجد و اعضای هیات های مذهبی شهر بهاباد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار