یکی از فرماندهان دفاع مقد س :

شهید سلیمانی، آرامش را به جهان اسلام بازگرداند

بهاباد (پانا) یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها بود و با برچیدن بساط گروه تکفیری داعش در منطقه ، آرامش را به جهان اسلام بازگرداند.

کد مطلب: ۱۰۰۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
شهید سلیمانی، آرامش را به جهان اسلام بازگرداند

احمدعلی زارع زاده جمعه شب در مراسم سی و سومین سالگرد شهادت محمد رفیعیان بهابادی اولین مسوول تدارکات تیپ الغدیر استان یزد در بهاباد افزود: سردار سلیمانی رمز عاقبت به خیری خود را در ارتباط قلبی و حقیقی با رهبر معظم انقلاب می دانست که امروز سکّان انقلاب را به دست دارند.

وی اظهار داشت : می خواستند با شهادت او غروب جبهه مقاومت را رقم بزنند اما برای اولین بار رهبر معظم پاسداران سپاه قدس را رزمندگان بدون مرز خطاب می کنند که این پیامی واضح به دشمنان است.

فرماندار سابق مهریز اضافه کرد: خون شهدا و روحیه ایستادگی و مقاومت در تک تک مردم و جوانان کشور و مسلمانان وجود دارد و راه او نه تنها کم‌رنگ نمی‌شود بلکه ادامه خواهد داشت.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: این شهید عمر پربرکت خود را در راه دفاع از اسلام، انقلاب و مظلومان در ایران و کشورهای منطقه سپری کرد و پس از عمری مجاهدت خالصانه، توسط اشقیا و اشرار زمان به مقام والای شهادت نایل آمد و به جرگه شهدای مظلوم ترور پیوست .

وی افزود : شهید سلیمانی برای دشمن خیلی خطرناک تر از خود سردار سلیمانی است و شهادت او به امید خدا عامل خارج شدن آمریکایی ها از غرب آسیا خواهد شد .

زارع زاده یادآور شد: شهید سلیمانی حاکم قلب‌ها بود و تا خون در رگ ملت ایران اسلامی است هیچ‌گاه یاد و خاطره وی فراموش نمی‌شود و با جان و دل راه شهدای والامقامی همچون شهید سلیمانی را گرامی می‌داریم.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در طول خدمت بی‌منت خود به نظام چه در زمان دفاع مقدس و پیش از انقلاب و چه بعد از انقلاب تاکنون همواره مرید رهبری بود، افزود: علاقه غیرقابل وصف این شخصیت بزرگ اسلام به مقام معظم رهبری به قدری بود که سال‌ها بدون هیچ خستگی در مسیر حق قدم برداشت.

زارع زاده با بیان اینکه شهید سلیمانی با شهادت خود عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بهایی سنگین خرید و با عزیمت خود به دنیا و جهان نشان داد که ایران و ایرانی هرگز دست از دفاع از حریم وطن بر نخواهند داشت ،گفت : سلیمانی سرداری که عاشق شهادت بود و عاشقانه رفت.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها با ترور او ، یک اشتباه راهبردی مرتکب شدند، افزود: آنها فکر می کردند با ترور این شهید، وی را از صحنه خارج کرده و انتقام داعش و ضربات سال های اخیر را از او گرفته و وی را از سد راه فعالیت های خود بر می‌دارند .

زارع زاده افزود : آنها نقشه کشیدند، خدا هم نقشه کشید و این در حالی است که نقشه‌های خداوند همیشه برتر بوده و پیروز است

وی تصریح کرد: سران کاخ سفید، رژیم نامشروع صهیونیستی و اذناب منطقه‌ای آن‌ها باید بدانند که خون شهدای مظلوم ترور به ویژه سرداران رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان آنان به هدر نخواهد رفت و مکتب این شهیدان، همچنان الهام‌بخش جوانان مسلمان در سرتاسر منطقه خواهد بود.

وی با اشاره به وجود پیشرفته‌ترین وسایل جنگی آمریکا در پایگاه نظامی عین الاسد عراق تاکید کرد: آمریکا در این پایگاه نظامی هزاران نفر نیرو داشت و با عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران ده‌ها موشک نقطه زن به نقاط مختلف این پایگاه اصابت کرد و ادعای تلفات جزیی و تخلیه پایگاه نظامی دشمن نیز در حالی مطرح شده است که بالگردهای متعددی بعد از حمله ایران زخمی ها را به مراکز درمانی انتقال می‌دادند.

زارع زاده با بیان اینکه تنها کشوری که توانسته است در مقابل آمریکا در دهه‌های اخیر ایستادگی کند، ایران است، گفت: این میزان تلفات بالا در حالی بود که پایگاه نظامی آمریکا کاملا در حالت آماده باش بود و یک موشک ایرانی نیز توسط رادارهای آمریکایی مورد رصد قرار نگرفته بود.

وی با بیان اینکه با اقدام سپاه پاسداران اُبهت پوشالی آمریکا فرو ریخت، افزود: این اتفاق اولین آثار و برکات خون شهید سلیمانی است و مردم در کشورهای عراق و ایران با جمعیتی غیرقابل وصف پیکر مطهر شهدا را تشییع کردند در حالی که این تشییع جنازه در ایران و عراق با این جمعیت سابقه نداشته است.

وی در ادامه به خصوصیات اخلاقی شهید رفیعیان اشاره کرد و گفت: این شهید همیشه قبل از عملیات وسایل مورد نیاز را تهیه می کرد و با وجود اینکه در عملیات کربلای ۵ حدود سه هزار نیرو داشت ظهر عملیات از نیروهای خود به خوبی پذایرایی کرد و فرد بسیار خوش فکری هم بود.

زارع زاده اظهار داشت : شهید رفیعیان اولین مسوول تدارکات تیپ الغدیر یزد بود،الان هم به انبارهای تیپ مراجعه کنیم وسایل هایی که تهیه کرده بود پیدا می کنیم.

وی امنیت و اقتدار ایران را مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: شهدا حماسه‌ سازانی هستند که با از خود گذشتگی و رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند.

شهید رفیعیان اول بهمن ۱۳۶۵ همراه چند از فرماندهان تیپ الغدیر، در شلمچه به شهادت رسید و هنگام شهادت ۲ فرزند دختر داشت و پیکرش در گلزار شهدای بهاباد به خاک سپرده شد .

شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار