فرماندار بهاباد :

تمام برنامه ها و رخدادهای انقلاب اسلامی با روش جدید به نسل جوان منتقل شود

بهاباد (پانا ) فرماندار بهاباد در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر این شهرستان با بیان اینکه پاسداشت دهه فجر یک وظیفه ملی است گفت : برگزاری برنامه های شکوهمند دهه فجر انقلاب اسلامی برای تقویت نظام اسلامی و کشور از اهمیت زیادی برخورداراست و باید هرچه با شکوهتر برگزارشود .

کد مطلب: ۱۰۰۸۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
تمام برنامه ها و رخدادهای انقلاب اسلامی با روش جدید به نسل جوان منتقل شود

محمد مهدی خانی زاده بهابادی پیش از ظهرروز یک شنبه در دومین نشست برنامه ریزی برنامه های ایام الله دهه فجر و با اشاره به برگزاری برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ترویج فرهنگ انقلاب، تببین و ترویج آرمان های این نهضت، معرفت افزایی و آگاهی بخشی میان مردم، توجه ویژه نسل جوان به ماهیت انقلاب، محور قرار دادن اندیشه امام راحل و مقام معظم رهبری و توجه به آسیب شناسی نظام و زمینه سازی برای حضور بیشتر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و در یک کلام دفاع از ارزش های انقلاب، از سیاست های راهبردی برنامه های دهه فجردرشهرستان است .

فرماندار بهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه هواپیمای اوکراین و شهادت حضرت زهرای مرضبه سلام الله علیه و ایام فاطمیه ، از آحاد مردم خواست تا با شرکت در مراسم ایام الله دهه فجر، بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز باید تمام برنامه ها و اهداف و رخدادهای انقلاب اسلامی با روش جدید به نسل جوان منتقل شود خاطر نشان کرد : افزایش مشارکت مردمی در ایام دهه فجر به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و رسوا شدنشان می شود.

وی با اشاره به تشکیل ۱۸ کارگروه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بهاباد، گفت: کارگروه هایی تشکیل شده در این شهرستان با اولویت بیان موفقیت‌های انقلاب و نظام، توجه به محتوا، بیانیه گام دوم انقلاب و الگوی ارزشمندی همچون سردار شهید سلیمانی فعالیت کنند.

فرماندار بهاباد به بحث تزیین و تبلیغات دهه فجر اشاره کرد و افزود: فضاسازی و تزیینات شهری در دهه فجر باید در خور شان این ایام باشد و میادین و مراکز اصلی شهر باید نشانگر این جشن ملی باشد.

خانی زاده بهابادی از مساجد به عنوان کانون وحدت و همدلی یاد کرد و گفت: مساجد نقش پررنگی در حفظ انقلاب ایفا کرده اند و لازم است با گذشت چهار دهه از انقلاب از این ظرفیت در جهت هدایت و راهنمایی جوانان به سمت ارزش های انقلابی استفاده شود.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای افزایش ارتباطات رو در رو مسئولین با مردم است و مسئولین باید با تولید برنامه‌های اقناعی، دستاوردها و اهداف نظام را برای مردم تبیین و تشریح کنند افزود : امسال با ورود انقلاب به گام دوم و ۴۰ سالگی باید برنامه‌ها از تنوع بیشتری برخوردار باشند.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه دهه فجر آئینه تمام نمای انقلاب اسلامی است افزود : تقویت مشارکت‌های مردمی به‌ ویژه بهره‌ گیری از تشکل‌ها و نهادهای مردم‌ نهاد در برگزاری برنامه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول از مردم همیشه درصحنه بهاباد دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر میثاق ابدی خود با امام(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا را به جهانیان اعلام کنند و همچنین پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های استکبار جهانی بدهند و وفاداری خلل‌ناپذیر خود به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارند.

درادامه این نشست حسین زینلی بهابادی بخشداری بخش مرکزی و مسئول شورای هماهنگی شهرستان ودبیر ستاددهه فجر ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران کمیته های ستاد در سال گذشته بر هرچه باشکوهتربرگزاری برنامه های دهه فجر امسال تاکید کرد .

در پایان هریک از مسئولین کمیته ها برنامه های خود را در ایام دهه فجر اعلام کردند .

جلسه برنامه ریزی برای بزرگداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور روسای کمیته های ستاد و اصحاب رسانه برگزار شد.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار