بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و منابع آموزش و پرورش استان برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات اسفند ماه 98

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش سطح استان گفت: آموزش و پرورش استان با تمام توان برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در اسفندماه ۹۸ تلاش خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و منابع آموزش و پرورش استان برای برگزاری هرچه با شکوه تر انتخابات اسفند ماه  98

قاسمعلی خدابنده مدیرکل این سازمان در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش سطح استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران چهار دهه پرافتخار را پشت سر گذاشته و استقلال، آزادی، امنیت و عزت را برای ملت ما به ارمغان آورده است عنوان کرد : با پیروزی انقلاب اسلامی جهان از حالت دو قطبی خارج شد و امروز کشور ایران نه تنها در منطقه بلکه در کل دنیا نقش بسزا و مهمی ایفا می کند.

خدابنده انتخابات را یکی از جلوه گاه های تجلی اراده و مشارکت مردم، دانست و خاطر نشان کرد: در طی چهار دهه گذشته پس از پیروزی انقلاب، ۳۶ انتخابات در کشور برگزار شده و این مهم نشان از مردم سالاری دینی است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه انتخابات تجلی گاه دموکراسی و جمهوریت است و حضور در آن به منزله یک تکلیف است یادآور شد: آموزش و پرورش استان با تمام توان برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات در اسفندماه ۹۸ تلاش خواهد کرد و با بسیج تمام امکانات، تجهیزات، منابع مالی و نیروی انسانی کمک خواهیم کرد این انتخابات به بهترین وجه ممکن برگزار شود.

وی در ادامه افزود: در فرآیند انتخابات جلب مشارکت حداکثری مردم و حضور آن ها در پای صندوق های رای بسیار حائز اهمیت است ، اینکه چه نامزدی رای بیاورد را مردم انتخاب خواهند کرد و آموزش و پرورش استان از هیچ فرد و گروه خاصی حمایت نخواهد کرد و نتیجه را به مردم واگذار می کنیم.

خدابنده در پایان تاکید کرد: ما با توجه به جایگاه حقوقی که داریم وظیفه داریم با پرهیز از طرفداری از نامزدهای انتخاباتی زمینه را برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار