پیگیری و اجرای مصوبات جلسات، نقش بسزایی در تحقق اهداف و برنامه‌ها دارد

چناران (پانا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان چناران در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت، زنان و خانواده بر ضرورت پیگیری اجرای مصوبات جلسات، به منظور تحقق اهداف و برنامه ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری و اجرای مصوبات جلسات، نقش بسزایی در تحقق اهداف و برنامه‌ها دارد

محسن مه آبادی معاون فرماندار چناران ضمن تبریک فرا رسیدن ماه بهمن و ایام الله دهه فجر تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا در دهه پنجم انقلاب اسلامی گام های ارزشمندتری در جهت تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور برداشته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان چناران کارگروه فرهنگی اجتماعی بهداشت و سلامت زنان و خانواده را به جهت گستردگی فعالیت ها و ارتباط نزدیک با زندگی روزمره مردم، مهم دانست و تاکید کرد: پیگیری اجرای مصوبات این کارگروه بدلیل اهمیت و تاثیر مثبت و اهمیت آن، نقش بسزایی در تحقق اهداف و برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و ارتقا سلامت جامعه دارد.
مه ابادی اجرای طرح‌های اجتماع محور و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد را راهکار توسعه فرهنگی و اجتماعی دانست.
وی همچنین کسب رتبه نخست استان در ارائه خود کنترلی نانوائی ها به منظور عدم استفاده از جوش شیرین و میزان نمک مورد استفاده در نان را نمونه ای از مشارکت اجتماعی دانست و افزود: برگزاری کارگاه های تخصصی در حوزه های خانواده، بهداشت و سلامت و همچنین برگزاری جشنواره ها نقش بسزائی در جلب مشارکت های مردمی دارد و لازم است دستگاه های اجرایی با داشتن برنامه و هدف اهتمام جدی تری در این مهم داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار