لزوم همکاری دستگاه های اجرائی با ثبت احوال

چناران (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان چناران در جلسه ثبت وقابع حیاتی بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرائی با ثبت احوال بر ثبت دقیق 4 واقع حیاتی ولادت، فوت، ازدواج و طلاق تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم  همکاری دستگاه های اجرائی با ثبت احوال

محسن مه آبادی، ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، ترور شبانه سردار، ابومهدی مهندس و همرزمانش را نشان از پستی و ضعف شدید دشمنان نظام دانست و تأکید کرد: امریکای تروریسم یارای مقابله با سردار و یارانش را نداشت که شبانه آنان را به شهادت رساند اما منتظر انتقام سخت ما در روز روشن باشد.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان چناران در ادامه سخنان خود در خصوص ثبت وقایع حیاتی خاطر نشان کرد: آمار شالوده و پایه اساس برنامه ریزی در کشور است لذا همه دستگاه ها می بایست همکاری جدی تری با ثبت احوال داشته باشند.
مه آبادی افزود: مسئولین شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان چناران باید با ارتقا خدمات در بیمارستان، شرایط قابل قبول برای زایمان در چناران را فراهم آورند تا ضرورت مراجعه ساکنین شهرستان به بیمارستان های مشهد احساس نشود.
وی همچنین به الزام در اختیار داشتن کارت ملی جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه برگزار می شود، اشاره کرد و افزود: اداره ثبت احوال آمادگی لازم برای ارائه کارت ملی به افراد دارد تا بار دیگر زمینه حماسی و حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم گردد.
معاون سیاسی و امنیتی فرماندار شهرستان چناران بر ضرورت ساماندهی آرامستان های روستائی و همچنین تسریع در اجرای آرامستان شهر گلبهار به جهت حل مشکلات دفن اموات تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار