با حضور معاون استاندار خراسان رضوی انجام شد:

بازدید از محل پیش بینی شده ایجاد طرح بار انداز میوه و تره بار چناران

چناران (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با همراهی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و فرماندار شهرستان چناران از محل پیش بینی شده ایجاد طرح بارانداز میوه و تره بار بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۷۵۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید  از محل پیش بینی شده ایجاد طرح بار انداز میوه و تره بار چناران

علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با همراهی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و فرماندار شهرستان از محل پیش بینی شده ایجاد طرح بارانداز میوه و تره بار بازدید کرد.
فرماندار شهرستان چناران در این بازدید با اشاره به ظرفیت شهرستان در سه حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت گفت: اتحاد و همدلی صنف بارفروشان نگین مشهد در خریداری مجموعه شهد ایران و طراحی ایجاد بارانداز، توزیع عمده، سورتینگ و بسته بندی محصولات کشاورزی، میوه و تره بار ستودنی است و ما از طرح های اشتغالزائی و کارآفرینی از این دست به صورت ویژه حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از مهمترین ویژگی های مکان پیش بینی شده نزدیکی به شهرک صنعتی چناران و بهره گیری از ظرفیت های کشاورزی شهرستان است و با اجرای سورتینگ محصولات باغی علاوه بر بسته بندی مناسب به رونق صادرات محصولات و ارز آوری برای کشور نیز کمک می شود.
فرماندار شهرستان چناران ادامه داد: دسترسی به سه مسیر اصلی ( جاده قدیم قوچان، جاده مشهد- چناران - قوچان و همچنین آزادراه مشهد قوچان) از دیگر مزیت های محل پیشنهادی است که می تواند نقش بسزائی در ساماندهی فروش و توزیع محصولات باغی در شمال کشور ایفا نماید.
نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین از برگزاری نشست های مشترک با مسئولین استانی و شهرستانی در خصوص اجرائی شدن طرح مذکور خبر داد و تأکید کرد: در شرایط فعلی ایجاد اشتغال با راه اندازی و حمایت از واحدی تولیدی و خدماتی بهترین راهکار حل مشکلات اقتصادی کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار