برگزاری41 عنوان برنامه در منطقه 17به مناسبت دهه فجر

مهدی نیکبخت lمدیر آموزش و پرورش منطقه 17 اعلام کرد، امسال به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، چهل و یک عنوان برنامه متمرکز در مدیریت آموزش و پرورش منطقه 17 در طول ایام الله دهه فجر انجام می گیرد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری41 عنوان برنامه در منطقه 17به مناسبت دهه فجر

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 شهر تهران در جلسه شورای معاونین منطقه، با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و اربعین شهادت سردار فداکار جهان اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، بر اجرای برنامه های محتوایی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و شهادت سردار دلها در دهه فجر 98تاکید نمودند.

مهدی نیکبخت گفت: مهمترین اشتباه قرن، آغشته شدن دستان پلید دولت مردان آمریکای جنایتکار به خون مطهر سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی بود که برکت خون آن شهید سبب ایجاد همبستگی و اتحاد ملی در ایران و تمام مسلمانان و ملت های آگاه و بیدار جهان گردید. و در حال حاضر وظیفه ماست که ضمن تداوم بخشیدن به این اتحاد، به تبیین خدمات سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی بپردازیم تا بتوانیم بهترین الگوها را به نسل جوان و دانش آموزان ارایه نماییم.

مهدی نیکبخت ضمن تشکر از اعضای ستاد برنامه ریزی دهه فجر بویژه اعضای شورای تربیتی اعلام کرد امسال به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، چهل و یک عنوان برنامه متمرکز در مدیریت آموزش و پرورش منطقه 17 در طول ایام الله دهه فجر انجام می گیرد. در مدارس تابعه نیز در طول دهه فجر به صورت روزانه برنامه های متنوعی اجرا می گردد.

در پایان ایشان نوآوری، تنوع برنامه ها و دانش آموز محور بودن را از ویژگی های مهم این برنامه ها عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار