برگزاری همایش روش های نوین مدیریتی در منطقه 17

تهران (پانا) - مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 در همایش روش های نوین مدیریتی ، تعامل بخش دولتی و غیر دولتی را زمینه ساز رشد و توسعه آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۰۰۷۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش روش های نوین مدیریتی در منطقه 17

همایش روش های نوین مدیریتی و اهمیت تعامل مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی با حضور نیک فطرت، رییس اداره مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه17 و اعضای شورای معاونین منطقه و مدیران و مؤسسان مراکز آموزشی غیر دولتی درسالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی میثم برگزار گردید.
مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه 17 در این همایش مراکز آموزشی غیر دولتی را بازوان کمکی آموزش و پرورش دانسته وعنوان کردند این مراکز آموزشی همواره با تقویت بنیه علمی دانش آموزان در جهت تکمیل فعالیت های آموزش و پرورش گام برمی دارند.
ایشان در ادامه ضمن با اهمیت دانستن فعالیت مراکز غیر دولتی، با عنایت به محوریت قرار دادن دانش آموران در امر آموزش، حمایت آموزش و پرورش از فعالیت مراکز آموزشی غیر دولتی ضروری دانسته و فعالیت هردو را همسو دانستند. سپس فعالیت های مراکز آموزشی غیر دولتی کار آفرینی و ایجاد فرصت های کسب و کار و ایجاد انگیزه تحصیلی در دانش آموزان و هدایت شغلی آنها نیز موثر بیان کرده و فعالیت آموزشگاه های زبان انگلیسی را به لحاظ انتشار فرهنگ اسلامی و آرمان های انقلاب در بین ملتهای مختلف از طریق دانش آموختگان کشورمان حایز اهمیت خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار