برگزاری کارگاه فصلی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی منطقه 12

تهران (پانا) - محمد پاسدار، کارشناس مسئول سواد آموزی منطقه12 از برگزاری کارگاه آموزش فصلی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی مناطق 12 و13، بامیزبانی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 12 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه فصلی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی منطقه 12

محمد پاسدار، کارشناس مسئول سواد آموزی منطقه از برگزاری کارگاه آموزش فصلی آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی مناطق 12 و13 بامیزبانی مدیریت آموزش وپرورش منطقه 12 خبر داد.پاسدار افزود: تعلیم و تربیت همان معرفت شهروندی است و مراد و مقصود اصلی نظام تعلیم و تربیت، کمک به فهم صحیح معرفت شهروندی است ، یعنی درک و فهم درست از تاریخ ،فرهنگ،اخلاق، عرف، عادت و رسوم جامعه و درک صحیح از حقوق و آزادیهای اساسی مدنی و شهروندی.

کارشناس مسئول سواد آموزی منطقه12 اظهار داشت: آموزش بزرگسالان با آموزش کودکان وخردسالان متفاوت است علاوه برآن تعریف جدیدی که یونسکو از سواد اعلام داشته نیز برآمادگی برای تغییر اذعان دارد که این امر در بزرگسالان دشواریهای خاص خود رادارد.

این مقام مسئول در انتها تصریح نمود: سواد تنها به خواندن ونوشتن وشمردن محدود نمی شود بلکه سواد زندگی و بهتر زیستن نیز آموختنی است.

شایان ذکر است در ادامه جلسه زهرا رحیمی، مدرس نهضت سواد آموزی پیرامون انواع دوره های سواد آموزی و محتوای دروس ارائه شده درقالب پاورپوینت مطالبی بیان داشت که باتوجه به استقبال حضار دربهمن ماه نیز کارگاه بعدی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار