جلسه توجیهی معاونین پرورشی منطقه12

تهران (پانا) -جلسه معاونین و مربیان پرورشی مدارس متوسطه منطقه، با حضور مسئولین و کارشناسان حوزه پرورشی ، برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۸۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی معاونین پرورشی منطقه12

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه12تهران، جلسه معاونین و مربیان پرورشی مدارس متوسطه منطقه با حضور محمود کریوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۲، زنگنه، مسئول بسیج و کارشناس مسئولان و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن کنفرانس برگزار شد.
کریوند در این جلسه ضمن خیر مقدم به همکاران عنوان کرد: تعلیم آموزه های دینی به دانش آموزان به گونه ای که مبتنی بر ویژگیهای جسمی و رشدی باشد و نیاز روحی و روانی آنها را تامین نماید ضروری است.
وی افزود: رسالت ما در این برهه از زمان ایجاب می کند تا نسلی بالنده، خلاق و پویا تحویل جامعه دهیم چون کودکان و نوجوانان آینه تمام نما و عملی رفتارهای ما هستند.
این مقام مسئول تصریح نمود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که دانش آموزان هم خوب درس بخوانند و هم با اخلاق باشند، اگرچه بستر آسیب های اجتماعی وجود دارد بستر تربیت صحیح نیز وجود دارد.
وی با بیان این که گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را باید با شایستگی و در شأن منطقه12 برگزار کنیم گفت: ما اکنون در حساس ترین از برهه تاریخ هستیم و باید برنامه هایی پرمحتوا و پرمخاطب و اثرگذار برنامه ریزی کنیم و به دنبال برنامه های کلیشه ای و بدون محتوا نباشیم.
کریوند در انتها گفت: برنامه های تربیتی صحیح و جامع، می تواند خوشبختی دانش آموزان را کامل کند و دشمن به دنبال ایجاد شبهه در بین جوانان برای ناکارامد نشان دادن انقلاب است و ما باید هوشیار بوده و با دست پر وارد میدان شویم و برنامه هایی ترتیب دهیم که تمامی دانش آموزان، معلمان و اولیاء در آن شرکت کنند.
شایان ذکر است در این جلسه در خصوص چگونگی اجرای برنامه ها و مناسبت ها دهه فجر، برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز، طرح ملی حفظ جزء سی قرآن، طرح امام شناسی مصباح الهدی، اطلاع رسانی در مورد سامانه همگام وچگونگی ثبت نام در آن، اطلاع رسانی در مورد مسابقات فرهنگی و هنری و تحویل آثار فرهنگی هنری در موعد مقرر، تحویل استانی پرسش مهر و مسابقات کتابخوانی مرحله ی مدرسه و منطقه و همچنین معرفی نقال های توانمند به کانون پرورش فکری کودکان نکاتی توسط مسئولان مربوطه ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار