افتتاحیه سفیران سلامت منطقه 12

تهران (پانا) - محمود کریوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۱۲ طرح سفیران سلامت را از راهکارهای مهم و موثر در ارتقای سلامت دانش آموزان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه سفیران سلامت منطقه 12

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 12تهران، مراسم افتتاحیه سفیران سلامت با حضور محمود کریوند، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان سلامت و پیشگیری منطقه به میزبانی دبستان دخترانه شهید فومنی برگزار شد.

کریوند دراین مراسم عنوان کرد: اجرای برنامه سفیران سلامت از راهکارهای مهم و موثر در ارتقای سلامت دانش آموزان بوده واین سفیران انتقال دهنده پیام‌ها و آموزشها به خانواده و دوستان هستند.

وی با بیان اینکه سفیران سلامت به دانش آموزان داوطلب و علاقمند به فعالیت گروهی در حیطه‌های مختلف سلامت گفته می‌شود، تصریح کرد: نشان ویژه آنها کارت، کاور و پیکسل است که با استفاده از لوگوی کشور به عنوان مشخصه شناسایی تهیه و به اعضاء اهدا می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی افزود: سفیران سلامت در کلاس‌های آموزشی که توسط مربیان بهداشت مدارس برگزار می‌شود شرکت کرده و به سایر دانش آموزان هم سن و سال‌ خود در محیط مدرسه و خارج از آن مطالب را منتقل می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار