برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در ایام دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: جشن احسان و نیکوکاری در ایام دهه فجر امسال برگزار می‌شود و ایام دهه فجر ظرفیت عظیمی برای ساری‌رسانی و ارائه خدمات به محرومان است.

کد مطلب: ۱۰۰۷۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در ایام دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی

حسین دشتی در جلسه کارگروه همیاری و خدمت‌رسان ستاد دهه مبارک فجر با اشاره به برگزاری جشن احسان و نیکوکاری در این دهه فجر اظهار کرد: باید از ظرفیت عظیم دهه مبارک فجر برای یاری‌رسانی و ارائه خدمات حمایتی مختلف به اقشار آسیب‌پذیر و محروم جامعه بهره‌ ببریم.

او با اشاره به اینکه دستگاه‌های همیار و خدمات‌رسان در طول سال خدمات مناسبی را به محرومان و مستضعفان جامعه ارائه می‌کنند، افزود: کارگروه همیاری و خدمات‌رسان درصدد است تا برنامه‌های گسترده‌تری را به منظور رفع نیازهای ضروری مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه به انجام رساند.

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه کمیته امداد اردبیل به‌عنوان دبیر کارگروه همیاری و خدمت‌رسان دهه مبارک فجر تلاش دارد با همکاری سایر دستگاه‌ها خدمات قابل توجهی را در ایام پیروزی انقلاب اسلامی به نیازمندان ارائه کند، بیان کرد: ضمن تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، تلاش داریم با وحدت و همبستگی دستگاه‌های خدمات‌رسان استان اردبیل گام‌های موثری را برای فقرزدایی و حمایت از نیازمندان برداریم.

او افزود: بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع)، اداره کل آموزش وپرورش ، تأمین اجتماعی، بهزیستی، انجمن حمایت از بیماران کلیوی، بنیاد مسکن، اداره کل امور بیمه روستایی ، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و دیگر دستگاه‌های حمایتی و خدمات‌رسان استان از اعضای اصلی کمیته‌ همیاری و خدمت‌رسان دهه مبارک فجر هستند.

دشتی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف کارگروه همیاری و خدمت‌رسان دهه مبارک فجر آشنایی هر چه بیشتر مردم با فعالیت‌های دستگاه‌های خدمت‌رسان استان است، گفت: سازمان‌ها و ادارات خدمات‌رسان استان در چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات ارزنده‌ای را برای تحقق عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی به انجام داده‌اند که تلاش داریم این فعالیت‌ها را به اطلاع مردم برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار