همزمان با هفته احسان ونیکوکاری:

آغاز پویش نیکوکاری با شعار عیدانه احسان در کمیته امداد استان زنجان

زنجان (پانا) - به منظور دسترسی و مشارکت آحاد مردم خیر ونیکوکار استان ودرجهت پیشگیری از بیماری ویروس کرونا ،صنادیق بزرگ درون شهری زنجان به جشن نیکوکاری اختصاص یافت.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش نیکوکاری با شعار عیدانه احسان  در کمیته امداد استان زنجان

هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جلسه امروز ستاد احسان ونیکوکاری با تبریک 14اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره)وآغاز هفته احسان ونیکوکاری وتقارن ان با میلاد با سعادت حضرت امیر المومنین علی (ع) گفت: این نهاد مقدس با ارائه خدمات جامع، کامل وگسترده به محرومین با کمک خیرین با رویکرد توانمند سازی کمک شایانی به فقر زدایی در جامعه کرده است.
صفری افزود: ماموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی وآوردن مردم به صحنه کارگزاری است تا با کاهش آسیب های اجتماعی سرمایه های اجتماعی را افزایش دهد.
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا وبرای پیشگیری از این بیماری امسال پایگاههای جمع آوری درسطح شهر ایجادنشده و بجای آن از روشهای الکترونیکی ونوین استفاده شده وهمچنین صنادیق بزرگ داخل شهرها به جمع آوری کمک های مردمی برای جشن نیکوکاری اختصاص داده شده است.
وی با بیان اینکه جمع اوری کمک های مردمی با شیوه های نوین وبصورت غیر حضوری نیز ادامه دارد گفت: همشهریان گرامی می توانند با شماره گیری #024*1*8877* تلفن ملی نیکوکاری 096887سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir اپلیکیشن های سنا - سکه ویا شماره کارت 0420-5003-9979-6037کمک های خود را برای جشن نیکوکاری واریز نمایند.
مدیر کل کمیته امداداستان گفت: هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفندماه امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در جهت کمک به کاهش مشکلات مالی نیازمندان برگزار می‌شود و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان هستند.
صفری افزود: امسال به خاطر شرایط خاصی که به واسطه بیماری کرونا به وجود آمده ، نیاز به تأمین مایحتاج ضروری عید و تأمین اقلام بهداشتی برای توزیع در بین خانواده‌های نیازمند استان داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار