مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

هنرستان تربیت‌بدنی دیر راه اندازی می شود

بوشهر(پانا)_مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر از راه‌اندازی هنرستان تربیت‌بدنی در شهرستان دیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
هنرستان تربیت‌بدنی دیر راه اندازی می شود

علیمراد کرمی در نشست شورای آموزش‌وپرورش شهرستان دیر، تربیت شهروند مفید و کارآمد را یکی از اولویت‌های مهم آموزش‌وپرورش دانست و گفت: برای تحقق این هدف باید فراگیری علم توام با عمل باشد تا دانش آموز در مدرسه به صورت عملی راه های زندگی مطلوب را بیاموزد.

وی با اشاره اینکه توسعه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای نیاز جامعه و آموزش و پرورش است و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان در زمینه صنایع نفت و گاز، دریا و کشاورزی، باید هنرستان‌های کار و دانش گسترش یابد.

کرمی با اعلام آمادگی اداره کل آموزش‌وپرورش استان برای راه‌اندازی هنرستان تربیت‌بدنی در شهرستان دیر، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف این شهرستان در تأمین زیرساخت‌های موردنیاز این هنرستان همکاری کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ضرورت توجه به مقوله آسیب های اجتماعی را یادآور شده و تصریح کرد: با توجه به استقرار صنایع نفت و گاز در شهرستان های جنوبی باید آسیب های اجتماعی در این منطقه به طور ویژه رصد شود.

وی اضافه کرد: توسعه و گسترش تکنولوژی با وجود داشتن منافع متعدد، اما آسیب هایی را هم به جامعه، دانش و معلمان وارد کرده است.

کرمی پیشگیری را راهکار اصلی و بنیادی مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت : طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد) یکی از طرح‌های موفق در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در مدارس استان اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار