رئیس دبیرخانه روسای امور تربیتی قطب سه کشور:

پورتال اطلاع رسانی سرگروه‌های درس پرورشی کشور راه اندازی می شود

بوشهر ( پانا ) رئیس دبیرخانه روسای امور تربیتی قطب سه کشور اظهار کرد: به منظور هم افزایی فعالیت‌های سرگروه های درس پرورشی در سطح کشور پرتال اطلاع رسانی این دبیرخانه کشوری راه اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پورتال اطلاع رسانی سرگروه‌های درس پرورشی کشور راه اندازی می شود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمود حق دوست رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه هم اندیشی و هم افزایی روسای ادارات امور تربیتی قطب سه کشور با بیان اینکه استانهای اصفهان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر و کهگیلوییه و بویر احمد به عنوان قطب سه کشور در این جلسه حاضر هستند، گفت: باید با همفکری و مشارکت یکدیگر ماموریت های خود را در حوزه پرورشی- فرهنگی به انجام برسانیم.

وی افزود: تولید محتوا، ترمیم نیروی انسانی، جذب نیروی فرهنگی، تبیین شرح و وظایف معاونین پرورشی و ترسیم اولویت های این مجموعه، از کارهایی است که می توان در این راستا انجام داد.

حق دوست گفت: اجرای برنامه های ارزیابی مدون و بازخورد فعالیت ها به واحدهای ستادی از جمله مهمترین راهبردهای دبیرخانه کشوری درس پرورشی کشور است.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بر اجرای برنامه های مورد نیاز برای پیشرفت فعالیت های پرورشی و ، گفت: نظم بخشی به فعالیت های مدارس مهمترین شاخصه فعالیت های سرگروه های درس پرورشی است.

حق دوست همچنین بر لزوم راه اندازی پرتال اطلاع رسانی سرگروه های درس پرورشی تاکید کرد.

گفتنی است؛ برگزاری همایش کشوری برای گروه های درسی پرورشی، تولید محتوا برای ارتقای نیروی انسانی، جذب نیروهای دانشگاه فرهنگیان برای کمک به فعالیت هی پرورشی، تبیین وظایف مربیان پرورشی و برگزاری جشنواره تفکر و سبک زندگی سالم بخشی از مصوبات این جلسه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار