توسعه همکاریهای مشترک آموزش و پرورش و هلال احمر اردبیل در حوزه برنامه های فرهنگی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر

اردبیل (پانا) - در نشست مشترک معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت هم افزایی های بین بخشی در قالب کلان برنامه " یاریگران زندگی " مقرر شد که نسبت به توسعه و تقویت برنامه ها در حوزه مبارزه فرهنگی و پیشگیرانه در محیط های آموزشی استان اقدام مشترک انجام پذیرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه همکاریهای مشترک آموزش و پرورش و هلال احمر اردبیل در حوزه برنامه های فرهنگی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر

معاون پرورشی و فرهنگی استان در این نشست با اشاره به سابقه موفق و تعاملات اثر بخش دو سازمان بویژه در برنامه کاهش اثرات و مخاطرات بلایای طبیعی و مانور زلزله در مدارس افزود: بی شک همکاری های مشترک بین بخشی، ظرفیت های موجود را چندین برابر نموده و دامنه و وسعت برنامه ها را در راستای اجتماعی شدن امر مبارزه با مواد مخدر تقویت خواهد نمود و نفع آن به کل جامعه بر خواهد گشت.

سید غلامحسن خلیلی موسوی در ادامه با بیان اینکه ما همواره دست همیاری شرکای اجتماعی خود در راستای تامین و ارتقای سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی و تعمیق فضیلت های اخلاقی در بین دانش آموزان را به گرمی می فشاریم، از آمادگی برای همکاری های مشترک خبر داد.

سعیدجواد زاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این نشست ضمن تشکر از همکاری های آموزش و پرورش، تلاش در جهت رشد و شکوفایی آینده سازان را وظیفه الهی و همگانی بیان و افزود که این جمعیت آماده گسترش همکاری های فی مابین در این راستا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار