برگزاری ختم جمعی قرآن کریم به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درفاروج

فاروج( پانا) - به یاد سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، ختم جمعی قرآن کریم در دبیرستان پسرانه شبانه روزی ولایت شهرستان فاروج برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ختم جمعی قرآن کریم به یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درفاروج

مدیر دبیرستان پسرانه شبانه روزی ولایت شهرستان فاروج در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: همه ما امنیت منطقه خاورمیانه، اروپا و کشورمان را در برابر تهدیدات گروه داعش مدیون جانفشانی های همه شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش هستیم.

براتعلی صدیقی افزود: ان شاء الله هر کدام از ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید در مسیر ولایت و ادامه دهنده راه همه شهدا بوده و در جهت حفظ آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی و ملی کشورمان نسبت به گذشته تلاش های بیشتری را داشته باشیم.

در این مراسم که با قرائت قرآن کریم توسط قاری قرآن آقای شیردل همراه بود، ختم جمعی قرآن نیز با حضور جمعی از دبیران و دانش آموزان این دبیرستان برگزار و با نثار فاتحه به روح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، یاد و خاطره آنان زنده نگهداشته شد.

مراسم ختم جمعی قرآن کریم با همکاری آقایان احمد کیاستی معاون آموزشی و سیدجلال موسوی قربانی و حسن آرتا سرپرستان خوابگاه دبیرستان شبانه روزی پسرانه ولایت شهرستان فاروج برگزار گردید.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار