به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)و قیام ۱۵ خرداد صورت گرفت :

برگزاری مراسم معنوی ختم قرآن کریم

زنجان (پانا) - مراسم معنوی ختم قرآن کریم توسط همکاران اداره کل به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)و قیام 15 خرداد در محل سالن شید تجلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم معنوی ختم قرآن کریم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جعفر گنج خانلو معاون پرروشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد گفت: امام خمینی(ره)، مظهر یک رهبر کامل و جامعی است که همواره به سوی آرمان هایی که برمبنای اسلام بود حرکت کرد.

وی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) از ابعاد مختلف شخصیتی فقهی ، عرفانی ، دینی و علمی برجسته بود، که از منظر یک فرد مبارز نیز فردی بسیار باهوش، جامعه شناس، روانشناس اجتماعی و مسلط به تاریخ بود که ولایت فقیه را به عنوان مبنای تئوریک مبارزاتی خود مدنظر داشت.

گنج خانلو با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) به عنوان فرد مکتبی و صادق در عرصه سیاست بود ، اظهار داشت: سخنان ، سیره و مش سیاسی و فرهنگی امام راحل ، الگوی عملی انقلاب برای همگان است.

گنج خانلو با اشاره به ابعاد تاریخی قیام 15 خرداد تصریح کرد: قیام 15 خرداد صرفا یک رویداد تاریخی نیست بلکه یک آغازی برای بیداری مردم ایران است که پیروزی انقلاب اسلامی در آن ریشه دارد و که خود قیام 15 خرداد نیز ریشه در عاشورا و قیام ابا عبدالله الحسین (ع) داشت.

شایان ذکر است مراسم معنوی ختم قرآن کریم توسط همکاران اداره کل به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)و قیام 15 خرداد به همت ادارات قرآن، عترت و نماز و امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار