برگزاری جلسه شورای اداری شیروان با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

شیروان (پانا) - دهمین جلسه شورای اداری با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره فرمانده بزرگ سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضورجمعی از مسئولین استانی، اعضای شوراهای تأمین، اداری و اسلامی شهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۰۳۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اداری شیروان با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

امام جمعه موقت شهرستان شیروان با بیان تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: شهادت یک افتخار الهی است و برازنده وجود رعنای این عزیزان بود و امیدواریم خداوند همه ما را قدردان نعمت ولایت و توفیق همنشینی با شهدای اسلام و بالاخص شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی قرار بدهد.

حجت الاسلام محمود عزیزی افزود: سردار قاسم سلیمانی نه تنها به مردم ایران، عراق، سوریه و افغانستان بلکه به مردم اروپا نیز خدمت کرده و همه ما امنیت خود را مدیون ایشان هستیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز در رابطه با اجرای طرح داوطلب آماده، جامعه تاب آور در این استان گفت: آگاه سازی و توسعه آموزش های همگانی کمک های اولیه در دوره های مخاطرات با شعار هر خانواده یک امدادگر از اهداف اجرای این طرح است.

محسن نجات با ارائه گزارشی از وجود اماکن و مراکز مهم طبیعی و صنعتی و حوادث غیر مترقبه سال های گذشته در خراسان شمالی، در جهت اجرای این طرح، خواستار همت بلند و همیاری و همکاری دستگاه های اجرایی در سطح استان شد.

فرماندار شهرستان شیروان نیز گفت: در شروع گام دوم انقلاب، پیام و محتوای زندگی با برکت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی می تواند سال ها برای ما اثرگذار باشد.

امین رضا مرآتی افزود: با اخلاق بودن، فروتنی، سادگی، مهربانی و افتادگی ایشان بر نظامی بودنش غلبه داشت و ما امیدواریم برای خدمت بهتر، با درس گرفتن از زندگی وی و منسجم کنار هم قرار گرفتن را از این فرمانده بزرگ یاد بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شیروان نیز گفت:بهترین عاقبتی که می تواند برای یک مجاهد فی سبیل الله رقم بخورد شهادت است و یقین دارم که شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در لحظه شهادتش مثل مولایش جمله فزت و رب الکعبه را بر زبانش جاری کرده است.

سرهنگ پاسدار حسین اکبری افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی 63 سال دائم در مجاهدت بود و این مرهون فداکاری ها و تبعیت از ولایت ایشان بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک تفکر است و این محدود به جغرافیای ایران اسلامی نیست و سپاه اسلام مالک اشترهای زیادی دارد اظهار داشت: با شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در انجام مأموریت های سپاه قدس و جبهه مقاومت حتی ثانیه ای خلل در آن به وجود نخواهد آمد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان نیز گفت: بابت حضور میلیونی مردم فهیم اسلامی جای سجده وجود دارد.

سرهنگ مسعود وحیدی با بیان اینکه دشمن تمام تفکرات خود را از دست داده است افزود: برای بالا بردن سطح آمادگی در برابر تهدیدها، تحرکات و یا هرگونه اقدام احتمالی و نفوذ دشمنان باید سطح هوشیاری خودمان را افزایش داده و خدمات ما به مردم باید بیشتر از گذشته باشد.

مهندس عزیز ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیروان نیز در رابطه با پیگیری مراحل ساخت واحدهای آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه در سطح شهرستان شیروان و اعطای کمک های معیشتی، تسهیلات بانکی بلاعوض و کم بهره و... مطالبی را بیان نمود.

خبرنگار و عکاس خبری حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار