برف و سرما در راه مازندران

احتمال آبگرفتگی و اختلال در تردد

ساری (پانا) - هواشناسی مازندران اعلام کرد که آسمان استان در روزهای پایانی هفته همراه با برف و باران بوده و دمای هوا 6 درجه کاهش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۰۰۳۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برف و سرما در راه مازندران

هواشناسی مازندران اعلام کرد که سامانه سرد بارشی از صبح فردا پنجشنبه وارد مازندران می‌شود و از اواخر روز با تشدید این سامانه، مردم مازندران شاهد کاهش محسوس دما و بارش های پراکنده خواهند بود.

روز جمعه ۲۰ دی نیز دمای هوا در مناطق جلگه ای مازندران نسبت به روز چهارشنبه ۶ درجه کاهش می‌یابد. در مناطق کوهستانی تغییر دما بیشتر خواهد بود.

احمد اسدی معاون هواشناسی مازندران به پانا گفت: «از بعدازظهر روز پنج‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان، شاهد بارندگی، کاهش دما و وزش باد حداکثر سرعت باد لحظه ای بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت ابتدا در مناطق غربی و بتدریج در مناطق مرکزی و شرقی مازندران خواهیم بود و از بعدازظهر جمعه تا بامداد یکشنبه با تقویت سامانه سرد بارشی، بارش‌ها نیز در استان تشدید می‌شود.»

به گفته او طی این مدت در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی، پدید مه و بارش برف خواهیم داشت.

اسدی متذکر شد که با توجه به پیش‌بینی آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و کاهش دید و کولاک برف و لغزندگی و اختلال در تردد در ارتفاعات و محورهای کوهستانی، رانندگان تجهیزات زمستانی بهمراه داشته باشند و تمهیدات پیشگیرانه لازم در خصوص موارد ذکر شده صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار