حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی؛

حسینی: سردار سلیمانی، تبلور هویت ایرانی اسلامی بود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و جمعی از همکاران سازمان، همراه و همگام با سایر مردم شهید پرور در مراسم تشییع و بزرگداشت سردار سرافراز اسلام شهید سپهد قاسم سلیمانی حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۰۰۲۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: سردار سلیمانی، تبلور هویت ایرانی اسلامی بود

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش‌ و پرورش استثنایی کشور، سید جواد حسینی همگام با آحاد ملت غیور و شهید پرور در آئین با شکوه تشیع پیکر پاک و مطهر سردار سرافراز اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و هم‌ رزمان شهیدش حضور یافت.

حسینی در شب شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی طی پیامی گفته بود: "قاسمِ هستی" از روز ازل، شهادت را "قسمتِ قاسم" کرده بود. و شهادت سرافرازانه ی آن "اَبَرمردِ ایرانیِ ایمانی" را به محضر حضرت ولی عصر ( عج ) و مقام معظم رهبری و خانواده گرامی آن "شهیدِ سعید" تسلیت و تهنیت گفته بود.

همچنین او در مراسم بزرگداشتی که برای سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی روز یکشنبه ۱۵ دی در نمازخانه سازمان برگزار شد، شهید سلیمانی را محصول مکتب اسلام و مدرسه تعلیم و تربیت اسلامی عنوان کرد و گفت: «سردار سلیمانی، تبلور هویت ایرانی، اسلامی، وطن دوستی، رشادت، اعتقاد، وفاداری به خط راه اسلام و مکتب اسلام و انقلاب اسلامی و امام و رهبری و دوستدار مردم ایران بود و از این باب ما باید قدردان او باشیم و راه و مسلک او را در نظام تعلیم و تربیت جاری و ساری کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار