فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان: محبوبیت شهید سلیمانی به خاطر ولایتمداری اوست

یزد (پانا) - فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان گفت: محبوبیت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی در بین مردم و جبهه مقاومت به خاطر ولایتمداری اوست که تمام قد از امام امت و مقام معظم رهبری اطاعت کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان: محبوبیت شهید سلیمانی به خاطر ولایتمداری اوست

سرتیپ علی نجفیان یکشنبه شب در مراسم بزرگذاشت شهید سلیمانی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجدجامع باغ بهار مهریز برگزار شد افزود: روحیه ولایتمداری او موجب عزت، موفقیت و شکست دشمنان شده است .

وی ادامه داد: این شهید والامقام هیچگاه دست از ولایت و رهبری نظام و انقلاب اسلامی برنداشت و در تمام امور مطیع محض اوامر مقام معظم رهبری بود و تا آخرین لحظه از این مسر و هدف جدا نشد.

همرزم شهید سلیمانی اظهار داست: اگر ملت ایران و جبهه مقاومت در عراق و سوریه بر دشمنان پیروز شدند همه به خاطر تفکر انقلابی و مدیریت جهادی است و باید این روحیه تداوم یابد.

نجفیان اظهار داشت: هنگامی مردم و جوانان مومن و انقلابی کشور می‌توانند شهید حاج قاسم سلیمانی شوند که معتقد به ولایت فقیه، جبهه مقاومت و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.

وی تاکید کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با روحیه شهادت‌طلبی و ولایتمداری بر دشمن پیروز شدند و باید همچنان اهداف شهدا و شهید سلیمانی به جوانان منتقل شود.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: باید اهداف و راه شهیدان انقلاب و سلیمانی ها را ادامه دهیم و نسبت به انتقال آن به مردم به خصوص جوانان اقدام کنیم .

نجفیان تاکید کرد: بزرگداشت شهید سلیمانی موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد و فرهنگ جانفشانی در راه خداست که موجب اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

بامداد جمعه هفته گذشته سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه ابومهدی مهندس جانشین فرمانده الحشد الشعبی عراق و جمعی از همراهانشان، در عملیات تروریستی از سوی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار