برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر یزد-کرمان برای خدمت‌رسانی به زائران شهید سلیمانی

یزد (پانا) - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر یزد به کرمان، گفت: مراسمات عزاداری به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۰۲۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر یزد-کرمان برای خدمت‌رسانی به زائران شهید سلیمانی

محمد حسین کاظمی با اشاره راه اندازی ایستگاه صلواتی در مسیر یزد به کرمان توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم از سراسر کشور عزیزمان برای حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر سپهبد قاسم سلیمانی به کرمان خواهند رفت، تصمیم گیری شد که آنها بتوانند با سهولت به این منطقه مسافرت و در این مراسم حضور پیدا کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: این ایستگاه صلواتی جهت اسکان و پذیرایی مردم راه اندازی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم قطعا از سراسر کشور در تشییع پیکیر این شهید عزیز حضور پیدا خواهند کرد، افزود: شهید سپهبد قاسم سلیمانی چون نیتش خدایی بود و فقط خدا متعال را مدنظر داشت، این چنین عزیز شد و در دل هشتاد میلیون ایرانی قرار گرفت.

کاظمی به برگزاری مراسمات عزاداری سردار شهید قاسم سلیمانی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد اشاره کرد و اذعان داشت: مراسمات مختلفی تا چهلم این شهید عزیز در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان یزد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار