برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت سرویس مدارس درشهرستان ملارد

ملارد (پانا) - شورای ترافیک شهرستان ملارد به ریاست فرماندار و با حضور نمایندگان اداره کل ترافیک و حمل و نقل استانداری ، اتحادیه تاکسیرانی های کشور و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن جلسات فرمانداری تشکیل گردید .

کد مطلب: ۹۵۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت سرویس مدارس درشهرستان ملارد

در ابتدای این جلسه گزارشی از تعداد مدارس، دانش آموزان، شرکتهای حمل و نقل و رانندگان متقاضی که تاکنون در سامانه سپند ( سامانه پایش سرویس مدارس ) ثبت نام کرده و پس از اخذ مجوزات لازم تائید شده اند، ارائه گردید .

در ادامه تعدادی از اعضای این شورا از جمله، مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداریهای ملارد و صفادشت، رئیس اداره آموزش و پرورش ، نماینده شوراهای اسلامی و رئیس پلیس راهور درباره چگونگی مدیریت و بهینه سازی سرویس مدارس و مسائل و مشکلات مربوط به ثبت نام در سامانه مربوطه توضیحاتی ارائه نمودند .

توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد در این جلسه ضابطه مند نمودن تردد دانش آموزان در قالب یک سامانه قابل رصد و پیگیری را یکی از الزامات زندگی شهری برای خانواده‌ها دانست که می تواند هم باعث کاهش آسیب‌ها، ایمنی بیشتر و اطمینان خاطر آنها از زمان خروج فرزندشان از منزل تا زمان بازگشت کمک نماید.

او به شرایط زندگی و سطح درآمدی خانواده‌ها در نقاط مختلف کشور هم اشاره و صدور دستورالعمل واحد برای همه شهرستانها و استانها را از مواردی برشمرد که بایست با واگذاری اختیارات اصلاح گردد تا به صورت محلی تصمیم گیری و اجرایی گردد.

اطلاع رسانی جامع از فواید استفاده ازسامانه به خانواده‌ها و اولیاء دانش آموزان، ارائه گزارش هفتگی از روند ثبت نام، استفاده از خودروهای ایمن و نظارت بر آنها با گشتهای مشترک از دیگر نکاتی بود که رئیس شورای ترافیک شهرستان ملارد به آنها اشاره نمود.

شکستن انحصار شرکتهای پیمانکار حمل و نقل دانش آموزی، برخورد با متخلفین، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به اولیاء و خانواده‌ها و رفع برخی نواقص و تسهیل در مراحل ثبت نام در سامانه از دیگرمواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت .

/خبرنگار: زهراعین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار