کارگروه استانی سرویس حمل ونقل مدارس تشکیل جلسه داد

جلسه کارگروه استانی کمیسیون ماده 18 دستورالعمل سرویس مدارس در محل دفتر مدیر کل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری تشکیل شد.

کد مطلب: ۹۳۰۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه استانی سرویس حمل ونقل مدارس تشکیل جلسه داد

شهرکرد(پانا) - در این جلسه که با حضور مدیر کل آموزش وپرورش،نماینده انجمن اولیاء، مسئول سازمان حمل ونقل بار ومسافر درون شهری، مدیر سازمان دانش آموزی و برخی مدعوین برگزار شد، فرحناز قائد امینی گفت: هزینه حمل ونقل دانش آموزان باید بر حسب کیلومتر و مسافتی باشد که دانش آموز از خانه تا مدرسه طی میکند.

وی گفت: باید در طول سال جلسات بیشتری باشرکت های حمل ونقل و رانندگان محترم سرویس ها در محل مدرسه و ادارات آموزش وپرورش گرفته شود تا تعامل بیشتری بین آنها برقرار شود.

او افزود: امروزه سرویس مدارس به عنوان سازمان غیر رسمی آموزشی وتربیتی برای دانش آموز ما محسوب می شود و این موضوع برای آموزش وپرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قائدامینی در ادامه به مدیریت زنگ نماز در مدارس اشاره کرد و گفت: باید زمان حضور سرویس های حمل ونقل دانش آموز در سطح شهرهای استان بگونه ای مدیریت شود که هیچگونه اختلالی در زنگ نماز مدارس ایجاد نکند.

در پایان جلسه مقرر شد اعضای کمیسیون ماده 18 نرخ جابجایی دانش آموزان در سطح شهر به ازای هر کیلومتر را در جلسه ای جداگانه به مشورت گذاشته واعلام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار