فرماندار ملارد:

در زمینه ساخت کلاس های درس از تکالیف سند توسعه شهرستان پیش هستیم

ملارد (پانا) - نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش ملارد در سال جاری به ریاست فرماندار شهرستان و دیگر اعضای شورا با هدف بررسی مصوبات جلسه قبل و تصمیم گیری برای مسائل پیش روی مدارس شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
در زمینه ساخت کلاس های درس از تکالیف سند توسعه شهرستان پیش هستیم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: امروز به دلیل تلاش بسیار خوب گروه های خیرین و مسئولین می توانیم ادعا کنیم شهرستان ملارد در زمینه ساخت مدارس و کلاسهای آموزشی از چشم انداز افق برنامه پنج ساله از بسیاری شهرستان ها جلوتر هستیم.

او در ادامه با بیان اینکه امسال در شهرستان مدرسه ای بدون گاز نخواهیم داشت، افزود: دستگاه های خدمات رسان باید حداکثر همکاری را در ایجاد انشعابات مدارس تازه تاسیس داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد اظهار کرد: حفظ سلامت دانش آموزان در برابر کرونا مهمترین اولویت ما در حال حاضر است و در خصوص برگزاری امتحانات باید سالن های برگزاری امتحانات مناسب با رعایت فاصله گذاری اجتماعی باشد.

فرماندار ملارد با اشاره به اینکه شهرداری های ملارد و صفادشت نسبت به ضدعفونی سازی مستمر محل های برگزاری امتحانات نهایی اقدام خواهند کرد، تصریح کرد: استفاده از ماسک در امتحانات نهایی اجباری است و باید خانواده ها برای فرزندان آن را تامین کنند، اما اگر به هر دلیلی برای دانش آموزی این امکان نیست باید با حفظ کرامت انسانی دانش آموز و خانواده اش امکانات اولیه مراقبتی در اختیارش قرار گیرد.

برنجی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد از فعالترین مجامع استان تهران است و مدیریت شهرستان حمایت از این مجموعه را وظیفه خود می داند.

او گفت: از خیرین مدرسه ساز می خواهیم با توجه به افزایش استفاده از وسایلی مثل تلفن همراه هوشمند در زمینه آموزش در این زمینه نیز ورود کنند.

فرماندار ملارد تاکید کرد: هزینه های غیر قانونی به هیچ وجه هنگام ثبت نام از اولیا دریافت نشود و صرفا برابر قوانین و آیین نامه و مصوبات شورای آموزش و پرورش اقدام شود.

در ادامه رضایی فر مدیر آموزش و پرورش ملارد نیز در سخنانی با ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی از طریق فضای مجازی بعد از شیوع کرونا در گفت: به منظور فاصله گذاری اجتماعی، یازده حوزه امتحانات سراسری را به بیست ودو حوزه افزایش داده ایم.

او افزود: با مصوباتی که در جلسات قبل داشتیم و واگذاری زمین از سوی شهرداری ملارد، ۴۰ کلاس درس توسط سازمان نوسازی استان تهران در سال جاری تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

رضائی فر اظهار کرد: با نظر و پیگیری فرماندار ملارد مبنی بر تجلیل از معلمان فعال در آموزشی مجازی دانش آموزان،این امر در سطح استان بی نظیر بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد گفت: با پیگیری های صورت گرفته تمامی مطالبات فرهنگیان از جمله حق التدریس ها و اضافه کاری و... پرداخت شده است.

او تصریح کرد: تعدادی از معلمان مجرب و با سابقه ملاردی آموزش از راه دور را از شبکه ملی برعهده داشتند که این افتخار بزرگی برای خانواده بزرگ فرهنگیان ملارد است.

تعیین حوزه های برگزاری امتحانات خرداد 99، انشعابات مدارس نوساز، طرح واگذاری تعدادی از مدارس از طریق مزایده در سال تحصیلی جدید، اوقات فراغت دانش آموزان و راه حل های موجود و قابل دسترس برای این عزیزان از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار