فرماندار ملارد:شهرستان ملارد به یکی ازقطب های صنعتی غرب استان تهران تبدیل خواهد شد

ملارد (پانا) - جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به پروژه های نیمه کاره شهرستان ملارد با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و فرماندار ملارد برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد:شهرستان ملارد به یکی ازقطب های  صنعتی غرب استان تهران تبدیل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد در حاشیه جلسه اظهار کرد :بخشی از مشکلات اجتماعی و صنعتی شهرستان توسط اداره کل راه و شهرسازی قابلیت حل را دارد که ازاین جهت از مدیرکل راه و شهر سازی و معاونین جهت بررسی مشکلات دعوت بعمل آمد.

او در ادامه گفت : از مدیر کل اداره راه شهرسازی انتظار و درخواست داریم تا بخشی از اختیارات خود را برای کاهش رفت آمد به تهران به مدیر اداره غرب استان تهران تفویض کند و از سویی دیگر با توجه به اینکه شهرداری صفادشت آمادگی لازم را در جهت افزایش سرانه ها و زیرساخت‌های فرهنگی ، اجتماعی و امنیتی مسکن مهر دارد ، بعد از توافقنامه ای که صورت می گیرد، اقدامات سریعتر برای واگذاری زمین به شهرداری صفادشت انجام گیرد تا کمبودهای که در این زمینه وجود دارد رفع گردد .

فرماندار ملارد تصریح نمود : یکی از مهمترین و اصلی ترین مشکلات شهرستان ملارد که سال‌ها با آن دست و پنجه نرم می کنیم شهرک گلها است ، که درخواست داریم اداره کل راه و شهرسازی از طریق وزیر محترم برای خارج شدن عنوان شهرک از این منطقه دستورات لازم را بدهند تا بعنوان منطقه منفصل ، شهرداری ملارد بتواند خدمات لازم را به این شهرک ارائه بدهد.

اویکی دیگر از مطالبات شهرستان ملارد را عدم وجود فرهنگسرا در شهر ملارد دانست و افزود : از اداره کل راه و شهرسازی بعنوان متولی تکمیل عملیات فرهنگسراها انتظار داریم اگر به هر دلیلی از لحاظ هزینه نمی تواند برای اتمام این پروژه اقدام نماید با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تکمیل آن را به شهرستان واگذار نماید تا در اسرع وقت مدیریت شهری ملارد آن را تکمیل و بهره‌برداری برساند.

فرماندار ملارد در ادامه با تاکید بر حساسیت های ویژه ای که در زمینه تولید در شهرستان ملارد وجود دارد اذعان کرد : بحث سند ناحیه صنعتی دهک یکی از مشکلات پیش رو تولید در این منطقه است که واحدهای صنعتی ما به دلیل نداشتن سند نمی توانند از تسهیلات لازم بهره مند شوند .

او افزود : هم اکنون نیاز به هماهنگی بین دستگاهی برای حل آن داریم که نقشه های لازم تهیه شده و درخواست داریم اداره که اداره کل راه و شهرسازی این موضوع را با اولویت بیشتر مرتفع کند تا تولیدکننده‌های این منطقه بتواند از سند بهره مند شوند و قطعا اگر موضوع اسناد این منطقه حل گردد و به زودی شاهد رونق تولید در این محدوده هستیم و به یکی از قطب های صنعتی غرب استان تهران تبدیل خواهد گردید.

برنجی به بحث افزایش ۸۰۰ هکتاری شهرک صنعتی صفادشت نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود : هم اکنون نقشه های این منطقه توسط شهرداری آماده شده و انتظار داریم در جهت تصویب محدوده شهرک اقدام عاجل صورت بگیرد همچنین در زمینه تعاونی های دهگانه ، نیز مدارک درخواست الحاق محدود آماده شده است و فقط لازم است موضوع سریعتر در کمیسیون تسریع گردد.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار