فرماندار ملارد: احداث ساختمان اداره تعزیرات حکومتی ملاردظرف دوهفته تعیین تکلیف شود

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد گفت :شهرستان ملارد به عنوان یکی از جوان‌ترین شهرستان‌های کشور در زمان تأسیس از بسیاری از زیر ساخت‌ها محروم بود.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ملارد:  احداث ساختمان اداره تعزیرات حکومتی ملاردظرف دوهفته تعیین تکلیف شود

به گزارش خبر گزاری مهر، سجاد برنجی فرماندار ملارد،در جلسه با جعفری نسب مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران که جهت بررسی مشکلات اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان برگزار شد بر ضرورت تعیین تکلیف واگذاری زمین در شهرک اداری برای احداث اداره تعزیرات حکومتی ظرف دو هفته تاکید کرد.

او در ادامه افزود: شهرستان ملارد به عنوان یکی از جوان‌ترین شهرستان‌های کشور در زمان تأسیس از بسیاری از زیر ساخت‌ها محروم بود و این موضوع با توقعات مردم کاملاً رابطه معکوس داشت و در این مدت تلاش‌های قابل توجهی برای رفع آن شده اما مجموعه شهرستان باید در جهت ارتقا زیرساخت‌ها با همکاری ادارات کل منسجم‌تر حرکت کنند.

فرماندار ملارد بیان کرد: از مهمترین اقدامات ما در شهرستان قریب به نیم میلیون نفری ملارد نظارت مستقیم و مداوم به عرضه و قیمت کالا است که وظیفه اداره تعزیرات حکومتی در این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

برنجی تصریح کرد: امروز در شهرستان افزایش شعب تعزیرات حکومتی برای تسریع در رسیدگی‌ها ضروری است و لازم است در اسرع وقت این اقدام صورت گیرد و لایحه واگذاری زمین برای احداث اداره تعزیرات حکومتی در شهرک اداری با فوریت توسط شورای اسلامی تدوین، تصویب و ارسال شود.

او گفت: مصوبه و موافقتنامه شورای اسلامی شهر در این خصوص به صورت یک ساله تنظیم گردد تا فرصت مناسب برای اداره کل تعزیرات و سیر مراحل قانونی داده شود و از انتقال مصوبات به دوره بعد نیز جلوگیری شود.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار