مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران :

تشکیل کارگروه های تخصصی راه و شهرسازی درشهرستان ملارد

ملارد (پانا) - جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به پروژه های نیمه کاره شهرستان ملارد با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و فرماندار ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کارگروه های تخصصی راه و شهرسازی درشهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، در این جلسه خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در سخنانی اظهار کرد:تصمیمات مناسب و خوبی برای حل مشکلات شهرستان ملارد در نشست با فرماندار شهرستان گرفته شد ،که نیاز به پیش‌زمینه‌هایی برای کارشناسی بیشتر آن داریم تا این مشکلات با سرعت بیشتری رفع گردد.

او در ادامه افزود : به طور مثال در مورد شهرک صنعتی دهک یا شهرک گلها و سایر مواردی که بیان شد،پیشنهاداتی وجود دارد که در آینده نزدیک کارگروه‌ها و کمیته‌های فنی در این خصوص تشکیل خواهد شد تا بعد از تصویب کارگروه شورای عالی شهرسازی حالت اجرایی به خود بگیرد.

محبت خواه بیان کرد: با درخواست فرماندار ملارد این کارگروه‌ در محل شهرستان ملارد‌ که نیاز به طرح پرونده دارد با حضور اعضای کمیته فنی تشگیل می گردد تا با تصمیم کارشناسی برای حل مشکلات مردم و بخش تولید اقدام گردد.

اودر بخشی دیگر ازسخنان خود تصریح کرد : یکی از رویکردهای اصلی برای تهیه طرح های جامع و تفصیلی در آینده ، همکاری شورای اسلامی شهرها بعنوان نمایندگان مردم بصورت مشترک با راه و شهرسازی خواهد بود که این طرح‌ها پس از تهیه کارشناسان ، به نظر و تایید شورای اسلامی شهر برسد زیرا در این مسئله مردم برای ما اهمیت فراوانی دارند.

خبرنگار: زهرا عین آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار