تقدیر اصحاب رسانه از اندیشه‌هایی که بر تخته کلاس نقش بست

تبریز (پانا) - گروهی از اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی به بهانه روز معلم، با حضور در مدرسه ای روستایی از معلمان تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر اصحاب رسانه از اندیشه‌هایی که بر تخته کلاس نقش بست

گروه خبرنگاران استان آذربایجان شرقی امروز صبح در اولین ساعات راهی دبیرستان امام جواد (ع) روستای مایان ناحیه دو تبریز شدند.

این مدرسه اولین محل خدمت مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان بود و تیم رسانه هم‌پای معلم در این مدرسه حضور داشتند تا شریک خاطرات دوران معلمی باشند.

خبرنگاران در این برنامه به همراه مدیر کل در کلاس های درس حاضر شدند و به خاطرات دوران معلمی با جان و دل گوش سپردند.

نکته ای که بیش از همه چیز در این دیدار حایز اهمیت بود، دانش آموزان تلاشگر، فعال و بااستعداد دبیرستان بودند که احترام خاصی برای معلمانشان قائل بودند.

در حاشیه‌ی این دیدار با تعدادی از دانش‌آموزان همکلام شدیم و ادب و احترامی که نسبت به معلمان خود داشتند بی‌شک عشق تدریس در این مدرسه را برای معلمان دوچندان کرده بود و همین حس و حال ماندگار بود که معلم را بعد از چندین دهه به این مدرسه کشانده بود.

سعادتی که از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۸۹ در این مدرسه معلم بود، گفت: دانش‌آموزان باید همواره قدردان معلمان باشند و قطعا توفیقات شما دانش‌آموزان باعث افتخار معلمان است و بسیاری از دانش‌آموزان همین مدرسه در بهترین جایگاه‌های علمی و شغلی هستند.

۲۴۲ دانش‌آموز در رشته‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش با ۱۱ کادر آموزشی در حال تحصیل هستند.

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا موسوی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار