معلم‌ها و فعالین در حوزه آموزش صاحبان اصلی شبکه آموزش سیما هستند

تهران (پانا) - مدیر شبکه آموزش سیما در یادداشتی ضمن پاسداشت مقام معلم روز معلم را به همه ی معلمین عزیز کشور تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۱۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معلم‌ها و فعالین در حوزه آموزش صاحبان اصلی شبکه آموزش سیما هستند

شبکه آموزش با هدف اصلی «ایجاد فرصت های برابر آموزشی و مهارتی اقشار مختلف جامعه و متناسب با نیاز های واقعی جامعه» با شعار ”ایجاد فرصت های برابر آموزشی“ و با رویکرد افزایش سطح علمی و آموزشی افراد جامعه در مهرماه 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. شبکه آموزش سیما فعالیت خود را همسو با برنامه تحول بنیادین و اجرای سند تحوّل مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در سند تحولی رسانه ملی یعنی «تقویت عدالت رسانه‌ای» دامه می دهد.

محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش سیما در یادداشتی در پاسداشت مقام معلم نوشت:

از ابتدای تاسیس شبکه آموزش سیما معلمین و اساتید برتر دانشگاه ها و اساتید آموزشی در هر حرفه و هنری بخش عمده ای از کنداکتور شبکه آموزش سیما را مزین به حضور خودشان کرده اند.

مهمترین عنصر در دنیا انسان است همان گونه که خداوند متعال در قرآن به تمام فرشتگان و موجودات جهان دستور داد تا به او سجده کنند و قطعا مهمترین افراد در بین بشر معلم با تقوا و متعهد است ، پروردگار عالم، دانش و معرفت را از لحاظ شرافت و ارزش در اوج همه مراتب و مقامات قرار داد و خود را اول معلم عالم وجود قلمداد می کند. هیچ کدام از ما بدون داشتن معلم به جایگاه متعالی نخواهیم رسید. تک تکمان معلم داشته ایم و به وجود معلم تا آخر عمر نیازمندیم.

هر قدر در مورد شان و مقام معلم بگوییم کم است و هر چقدر بیشتر بگویم حق مطلب را ادا نکرده ام و به سوی شعار زدگی خواهم رفت بر هیچ کس پوشیده نیست که پیشرفت و توسعه جوامع بشری مرهون تربیت و آموزش صحیح و موثر معلمین است و معلم خوب نعمت است. از خداوند متعال سپاسگزارم که معلم خوب در کشور بسیار داریم و از او خواستارم که نصیب فرزندان عزیز کشورمان را از معلم خوب روز به روز بیشتر نماید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار