بازارچه کارآفرینی دانش‌آموزی در شهر سامن

سامن (پانا) - بازارچه کارآفرینی دانش‌آموزی امروز در مدرسه شبانه‌روزی شهید کریمان، شهر سامن با حضور اولیا، دانش‌آموزان و مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه کارآفرینی دانش‌آموزی در شهر سامن

 

در راستای تحقیق بخشیدن به آموزه‌های ماده درسی کار و فناوری و با توجه به محورهای جشنواره خوارزمی، دبیرستان شبانه روزی شهید کریمان منطقه سامن، بازارچه‌ای برای آموزش کارآفرینی دانش‌آموزان برگزار کرد.

احمد آقامحمدی، معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، محمد تقی ترکاشوند، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سامن، علی آرام و رئیس اداره دوره اول و دوم متوسطه استان همدان، در این بازارچه حضور یافتند.

معصومه موسوی دبیر کار و فناوری سامن گفت: بیش از ۱٠ غرفه در این بازارچه تشکیل شده. برگزاری این بازارچه‌ها هرساله، سبب می‌شود دانش‌آموزان، شغل‌هایی متناسب با روحیه و استعداد خود پیدا کنند و این موضوع می‌تواند تاثیر خوبی روی آینده آن‌ها داشته باشد.

غرفه‌های صنایع دستی، فست فود، دسر، گل و گیاه، محصولات محلی، نوشیدنی، غذاهای اصلی و پیش غذا به همراه غرفه هنر از ۱٠ غرفه بازارچه بودند. غرفه هنر متشکل از آثار هنری دانش‌آموزان، به صورت زنده نقاشی با آبرنگ و سیاه قلم را به مهمانان نشان می‌داد.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: ثنا فرجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار