در حاشیه هفتاد و چهارمین کنگره فیفا؛

تاج: جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون فوتبال ایران در دیدار با همتای فلسطینی خود گفت جنایات بی‌رحمانه رژیم غاصب را مانند تمام ملت ایران محکوم می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۴۷۵۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تاج: جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

مهدی تاج، در حاشیه برگزاری هفتاد و چهارمین اجلاس فیفا با همتای خود از کشور فلسطین دیدار کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمن محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی به ملت مظلوم فلسطین گفت: کشورتان را پاره تن خودمان می‌دانیم. این هم برای فرد من نیست بلکه تمام مسئولان و ملت جمهوری اسلامی چنین برداشتی دارند. رژیم غاصب جنایاتی را انجام داده و می‌دهد که در تاریخ همواره بی سابقه بوده است کع بشریت چنین چیزی را ندیده بود.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل حتی به فوتبال فلسطین هم رحم نکرده است، افزود: ۲۱۸ فوتبالیست فلسطینی را به شهادت رسانده اند. زمین‌های چمن را با خمپاره و بمب‌های خود متروکه کرده اند و تبسم را از روی لبان آحاد ملت فلسطین برداشته اند. آنها حتی به کتاب‌ها هم رحم نکرده و سوزانده اند.

تاج تاکید کرد: به طور مستمر با مسئولان فیفا در ارتباط هستیم و این حملات غیر بشردوستانه را محکوم کرده و می‌کنیم و با قاطعیت به راهمان ادامه می‌دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین با تشکر از حمایت‌های بی دریغ مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران و نایب رییس AFC از ملت فلسطین در عرصه فوتبال گفت:از اینکه شما در حال حمایت از ملت فلسطین هستید نهایت تشکر را دارم. رژیم صهیونیستی تنها یک هدف دارد و آن هم پاک کردن اسم فلسطین از روی نقشه است. قبلا زیرکانه چنین اهداف شومی داشت، اما حالا کاملا بی شرمانه آن را انجام می‌دهد.

وی افزود: من صمیمانه‌ترین تقدیر‌ها را از شما فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان جمهوری اسلامی دارم و امیدوارم پشتیبانی جهانی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار