جام‌های پیروزی فقط گرد و غبار را حمل می‌کنند اما خاطرات برای همیشه ماندگارند

گناباد (پانا) - قهرمان دو ۴۰۰متر با مانع جوانان آسیا گفت جام‌های پیروزی فقط گرد و غبار را حمل می‌کنند اما خاطرات برای همیشه ماندگارند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
جام‌های پیروزی فقط گرد و غبار را حمل می‌کنند اما خاطرات برای همیشه ماندگارند

فاطمه عیدیان قهرمان جوان  دو ۴۰۰متر با مانع جوانان آسیا در گفت‌وگو با پانا با عنوان اینکه جام‌های پیروزی فقط گرد و غبار را حمل می‌کنند اما خاطرات برای همیشه ماندگارند و هر کاری سختی مخصوص خود را دارد و هیچگاه برای هیچ کار دیر نیست، گفت: اگر هر فردی بخواهد مسیری را شروع کند چالش‌های بسیاری را در پیش دارد و ما ورزشکاران با حمایت نشدن‌ها مواجه هستیم اما این مشکل در تمامی عرصه ها وجود دارد و افراد باید سختی بسیاری را برای رسیدن به هدف متحمل شوند.

نازنین فاطمه عیدیان گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و ما ۲ دونده از چین تایپه داشتیم که با حضورشان رقابت سخت و تنگاتنگ بود و تنها راه من برای پیروزی، رقابت با چین تایپه بود و با توجه بر اینکه او امتیاز بهتری نسبت به من ثبت کرده بود تنها راه من رقابت با او بود که به حول قوه الهی نتیجه داد.

وی اظهار کرد: اگر فردی بخواهد ورزش را به طور حرفه‌ای شروع کند، باید بداند که سختی‌های زیادی در طول راه پیش روی اوست اما باید سعی کند که از مسیر لذت ببرد تا موفقیت را کسب کند.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه جهانگرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار