معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:

989 مددجوی کمیته امداد در دوره‌های سوادآموزی استان البرز ثبت‌نام شدند

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: 989 مددجوی کمیته امداد خمینی(ره) در دوره‌های سوادآموزی استان البرز ثبت‌نام شدند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
989 مددجوی کمیته امداد در دوره‌های سوادآموزی استان البرز ثبت‌نام شدند

رویا عسگرپور در نشست مشترک کارگروه سوادآموزی استان البرز با  کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور مصطفی قمشه‌ای (معاون فرهنگی کمیته امداد البرز) و همکاران 2 دستگاه با هدف ساماندهی فضا و نیروی انسانی به منظور آموزش برگزار شد، خاطرنشان کرد: در سال گذشته 989 نفر از مددجویان محروم از سواد کمیته امداد در راستای تفاهم‌نامه منعقده، شناسایی و در دوره‌های سوادآموزی ثبت‌نام شدند.

وی ضمن قدردانی از تعامل موثر و دغدغه‌مندی مسئولین کمیته امداد استان در برنامه ریشه‌کنی بی‌سوادی اظهار کرد: در اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی، ایجاد نوآوری و راهکارهای نوین درکنار مردمی‌سازی و پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌ها برای توسعه سطح سواد در کشور مورد انتظار است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز، افزایش نرخ سواد در استان را مساله همگانی دانست و تصریح کرد: اتفاق خوبی که برای تحقق شعار سال با مشارکت کمیته امداد در ثبت‌نام مددجویان و ساماندهی فضا و آموزش درکلاس‌های سال جاری محقق شد، ثمره دغدغه‌مندی و مشارکت پویای مدیران و مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار