استاندار گیلان : شهادت سردار سلیمانی، انسجام و وحدت ملی را در پی دارد

رشت (پانا) - استاندار گیلان با اشاره به حضور گسترده مردم در محکومیت رفتار ددمنشانه ، غیرقانونی و غیر اخلاقی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت : شهادت این سردار رشید و سرافراز اسلام موجب وحدت و انسجام بیشتر ملی می‌شود.

کد مطلب: ۹۹۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار گیلان : شهادت سردار سلیمانی، انسجام و وحدت ملی را در پی دارد

ارسلان زارع روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در رشت این اقدام دولت آمریکا را حرکت تروریستی خواند و افزود : این شهید و سردار بزرگ یک مقام رسمی بین المللی بود که در ادامه رفتارهای غیر قانونی ترامپ در یک کشور دیگر به شهادت رسید ضمن آنکه آمریکا با این اقدام خود حاکمیت سرزمینی عراق را نیز خدشه دار کرد.
وی با اشاره به اینکه افکار عمومی اعم از مردم، اندیشمندان و دولت‌ها حتی در ایالت متحده آمریکا نیز مدیران دولتی، دموکرات ها و مردم این رفتار را تقبیح کردند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه پر فراز و نشیب‌ انقلاب شرایط سخت تری را تجربه کرده و درخت تنومند انقلاب همواره با خون جوانان و سرداران برومندی همچون شهید سلیمانی، شهید همت ها و شهید باکری ها که تک تک شان مایه برکت اسلام بوده اند رشد و استحکام یافته است .
زارع گفت : عزم و اراده ایستادگی مقاومت در مقابله با تروریسم در راستای اعتلای آرمان‌های انقلاب نه تنها در ایران بلکه در همه سرزمین های اسلامی که روح آزادگی بر آنها حاکم است،تاثیر شگرفی داشته و موجب نشاط و پویایی بیشتر در آنها شده و می‌شود.
استاندار گیلان از حضور گسترده مردم و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی در روز گذشته تصریح کرد : این موضوع نشان داد که ارکان اسلامی همچنان در گام دوم انقلاب نیز از پشتیبانی و حمایت مردم برخوردار است.
وی در ادامه با اشاره به سفرهای مدیران کشوری طی روزهای اخیر به استان تصریح کرد: حاصل این بازدیدها و سفرها پیشرفت امور و اجرای برنامه های هدفگذاری شده است .
وی با تاکید بر ضرورت پیگیری مدیران دستگاههای اجرایی برای اختصاص سهم بیشتری از بودجه به استان اظهار کرد: از اعتبارات تکلیفی استانی، غیر استانی و یا چند استانی منطقه ای و اعتبارات ملی سهم خوبی پیش بینی شده که باید تلاش شود سهم استان از این محل ها افزایش یابد و اعتبار بیشتری به استان اختصاص یابد.

وی جایگاه استان را در استفاده از اعتبارات ملی بین رده های ۱۰ تا ۱۳ عنوان و ذکر کرد: اگر چه گیلان از لحاظ جمعیتی جزو پنج استان اول کشور نیست اما باید با توجه به شاخص های دیگر بتوانیم از اعتبارات ملی برای استان بهره بگیریم.
استاندار گیلان همچنین تاکید کرد که باید دستگاه ها توجه داشته باشند تا حقوق دولت در محاکم قضایی حفظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار