معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان:

دانشگاه فرهنگیان به 2080 عضو هیات علمی نیاز دارد

بوشهر(پانا)_ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: امروز دانشگاه فرهنگیان 2080 عضو هیات علمی نیاز دارد.

کد مطلب: ۹۹۱۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان به 2080 عضو هیات علمی نیاز دارد

طاهر روشندل اربطانی در نشست هم اندیشی آموزشی اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در سالن آمفی تئاتر پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه اظهار داشت: وظیفه ما در حوزه ستادی نظارت و سیاستگذاری است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: امروز امیدواریم که بتوانیم در راستای این کارکرد و وظیفه ستادی خودمان بازخوردهای شما را در مباحث کیفیت آموزش، مسائل آموزشی و آسیب های مربوط به حوزه آموزش دریافت کنیم و بر این مبنا برای آنها راهکار بیاندیشیم و پاسخ های مناسبی را اتخاذ کنیم.
روشندل اربطانی بیان داشت: در حال حاضر نسبت دانشجو به استاد در دانشگاه ما 81 است و این نسبت نامناسبی است که به این زودی هم نمی توان آن را اصلاح کرد.
وی در ادامه اضافه کرد: امروز دانشگاه فرهنگیان 2080 عضو هیات علمی نیاز دارد و بایستی دنبال راه های میانبری باشیم که این نسبت را کمی تعدیل کنیم و به فکر راه هایی بود که این مسیر را تسریع کنیم.
روشندل اربطانی تصریح کرد: ما سال گذشته مجوز جذب 400 عضو هیات علمی را به صورت ویژه برای دانشگاه فرهنگیان از هیات امنا گرفتیم که طی دو فراخوان 200 نفره بتوانیم آنها را جذب کنیم اما هنوز جذب آنها با توجه به پیچ و خم های بروکراسی اداری اتفاق نیفتاده است.
وی متذکر شد: در این راستا راه های دیگری نیز برای تعدیل این نسبت اندیشیده و یا امتحان کردیم که از جمله آنها می توان به مجازی سازی برخی دروس عمومی و دانش موضوعی اشاره کرد که بالاخره نسبت را تعدیل می کند و در این دوره ها می شود تعداد دانشجوی بیشتری را تحت پوشش یک استاد قرار داد.
گفتنی در این نشست معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیرکل منابع و بهسازی نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان کشور و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به پرسش های نماینده اساتید مامورآموزشی، برخی از اساتید حق التدریس و هیات علمی خود پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار