وزیر ورزش: امیدوارم امسال 700 پروژه ورزشی افتتاح شود

ساری (پانا) - وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح سالن کشتی تنکابن با اشاره به افتتاح 700 پروژه ورزشی در سال گذشته، اظهار امیداوری کرد که امسال نیز 700 پروژه دیگر افتتاح شود.

کد مطلب: ۹۸۹۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ورزش: امیدوارم امسال 700 پروژه ورزشی افتتاح شود

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح خانه کشتی تنکابن در جمع خبرنگاران گفت: سه سال پیش حدود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور داشتیم که امروز این تعداد به کمتر از سه هزار پروژه تقلیل پیدا کرده است.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به هدف‌گذاری اتمام ۵۰۰ پروژه ورزشی در سال گذشته در سراسر کشور، گفت: خوشبختانه موفق به تکمیل ۷۰۰ پروژه شدیم. در سال ۹۸ هم از ۷۰۰ پروژه ورزشی بهره‌برداری خواهد شد.

او با بیان اینکه که در حال حاضر بیش از ۴۰۰ پروژه به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: با توجه به افتتاح بسیاری از پروژه ‌ها در دهه مبارکه فجر ‌پیش‌‌بینی می‌کنیم امسال هم از مرز ۷۰۰ پروژه عبور کنیم؛ این درحالی است که کشور تحریم های ظالمانه و ناعادلانه ای را تحمل می‌کند.

وزیر ورزش افزود: هر هفته با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تلاش وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه حدود ۲۰ الی ۳۰ پروژه ورزشی را در کشور به بهره‌برداری می‌رسانیم.
سلطانی‌فر تاکید کرد: استان مازندران یکی از قطب های بزرگ ورزش کشور است و در اکثر رشته‌های انفرادی و تیمی ظرفیت بالایی دارد.

او با بیان اینکه از مازندران در گذشته‌های دور تاکنون قهرمانان جهان و المپیک زیادی داشتیم، گفت: الان که در آستانه مسابقات بزرگ المپیک توکیو هستیم حتماً در بین کاروان اعزامی کشور ورزشکاران زیادی از استان مازندران داریم و مطمئن هستیم از این استان افرادی به روی سکوی المپیک خواهند رفت.

او اظهار امیدواری کرد که با وجود همه محدودیت‌ها بتوان به زودی پروژه‌های بیشتری در مازندران به افتتاح برسد.

وزیر ورزش و جوان به اشاره به سفر رییس جمهور به مازندران در آینده گفت: خودمان را آماده کرده‌ایم تا در خلال سفر ایشان بسیاری از پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد را به بهره‌برداری برسانیم.

سلطانی‌فر در سفر امروز امروز باشگاه ورزشی نور را افتتاح می‌کند آو ازنجایی که ۹۷ درصد سالن ورزشی کلارآباد انجام شده است، این سالن در این سفر افتتاح نمی‌شود.

سلطانی‌فرگفت: امیدواریم در یکی دو ماه آینده استادیوم آمل و در هفته دولت سال آینده چند پروژه بزرگ ورزشی از جمله استادیوم چالوس، سالن شش هزار نفری ساری و پیست دوچرخه سواری ماهفروجک ساری را در مازندران افتتاح کنیم.

او تأکید کرد: ساخت سالنی که در جویبار شروع کردیم را با قدرت و قوت ادامه می‌دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار