برای ششمین سال پیاپی:

کانون جوانه های کاشان رتبه برتر کانون های استان اصفهان را کسب کرد

کاشان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: کانون فرهنگی و تربیتی جوانه های این شهرستان به عنوان رتبه برتر کانون های دانش آموزی مناطق برخوردار استان اصفهان معرفی شد.

کد مطلب: ۹۸۸۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون جوانه های کاشان رتبه برتر کانون های استان اصفهان را کسب کرد

علی مولایی اظهار کرد: کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان برای ششمین سال متوالی در سنجش و ارزیابی فعالیت ۸۵ کانون فعال استان اصفهان، موفق به کسب عنوان برترشده است.
وی افزود: کانون دخترانه الزهرا شهرستان کاشان نیز با کسب امتیاز بالاتر از 700 به عنوان کانون شایسته تقدیر کانون های فرهنگی و تربیتی استان اصفهان انتخاب شده است.
مدیر کانون جوانه های مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: کانون های فرهنگی تربیتی استان اصفهان بر اساس عملکرد سال تحصیلی گذشته در سه قطب برخوردار، نیمه برخوردار و کم برخوردار ارزیابی شده و در سه عنوان برتر،شایسته تقدیر و لازم التّوجه معرفی شده است.علیرضا تحقیقی اظهار کرد: برگزاری برنامه های عمومی شامل جنگ های دانش آموزی،مجمع های بحث و گفتگو، محافل مختلف علمی و فرهنگی وبرپایی نمایشگاه از جمله فعالیتهای کانون جوانه های کاشان بوده است.
وی افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی در رشته های مختلف علمی،ورزشی و هنری، فعالیت انجمن های دانش آموزی در طول سال از دیگر برنامه های کانون بوده که مورد ارزیابی گرفته است.
وی تصریح کرد: کانونهای فرهنگی و تربیتی، موجب تقویت هویت دینی و ملی دانش آموزان شده و مکمل فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه نیز محسوب می شود و درمحیطی امن دانش آموزان را با مهارت های زندگی آشنا می سازد.
تحقیقی گفت: فعالیت های کانون موجب رشد و شکوفایی استعداد و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان رافراهم می کند که در این راستا بیش از 30 هزار نفر از دانش آموزان درسال تحصیلی 98-97 در سایر برنامه های کانون جوانه ها در زمینه های مختلف شرکت کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار